Sabah erkenden uyandim. Ucus icin hazirlanmaya basladim uzerime mini siyah etek ve gomlegimi giydim. Kendime minik bir tost hazirladim. Hazirdim. Taksiye binip gittim havalimanina.
Tam vaktinde varmistim. Bu yolculukta Bisuness bolumundeydim. Dubaiye ucuyorduk. Genelde bu bolum sıkıcı olurdu.
Yolculara yerlerini bulmakta yardimci olurken gozume cok beyefendi gozuken tahmini 30-35 yaslarinda takim elbiseli biri takildi. Cidden cok yakisikliydi. Kirli sakalli vicudundan belli oldugu kadariyla sporla ilgilenen birisiydi. Fazla üzerinde durmadim.
Yolculuk sirasinda yolculari konturol ederken hep bana baktigini farkettim. Yanlis anlamisimdir diye dusundum. Hostes bolumune geri kaçtım.İş arkadasim nazlı beni kenara cekip "bu adami taniyomusun?" diyerek onu gosterdi. "Hayir,neden noldu?" Dedim. "Aranizda bisi var sandim o yuzden" dedi. Nazliya sinir olmustum. Nerden uyduruyordu boyle seyleri. Neyse banane 1 saat kaldi ucusun bitmesine kurtulucam diye dusundum.
Yolculara cay kahve ikrami baslamisti. Nazli kem küm yaparak bana kitlemisti. Herkese dagittiktan sonra sira ona gelmisti. Filtre kahve istedi yuzume bakmayarak. Daha cok sinir olmustum. Sen uzaktan hep dikizle yanina gelince yuzume bakma zengin zuppesi.
Kahvesini verip yuzune bakmayarak gidecekken birden kolumu tutu ne oldugunu almadim. Diyer yolcuların dikkatini cekmemek icin sessizce "bi sorun mu var beyfendi?" Dedim. "Lovaboyu gosterirminiz?" Dedi. "Tabi buyrun." Dedim.
Ben önden yururken o hemen arkamdaydi. Arkadan bacaklarima baktigini hissedebiliyordum. Icimden pis sapik olarak gscirdim.
"Buyrun burasi" dedim tesekkur bile etmeden iceriye yonelince ben arkama donum gidecektim ki bieden kolumu tutup beni iceriye cekti. Ne oldugunu anlamadan 2 saniye icerisinde kucucuk lovaboda gogus goguseydik. Nefesim hizlandi.
"Ne yapiyorsunuz beyfendi?"
"Sende bunu istemiyor muydun?"
Neyden bahsediyordu bu herif ya? Basimi belaya sokacakti.
"Bi yanlislik oldu galba beyfendi ?" Dedim.
Biebieimize o kadar yakindikki nefesini hissediyordum. Napicaktim. Bilmiyordum. Birden beni öptü.
Hayatimda ilk defa gordugum biriyle suan kucucuk bir tuvallete bas basaydim ve beni opmustu. Tamam cok yakisikliydi. Ama hayir istemiyorum ilk opucugimu asik oldugum kisiye vermek istiyordum.
Karsilim vermiyordum. Şokun etkisindeydim. O panikla adama tokatı çaktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hostesin Sahibi +18
Teen Fictionilk defa yaziyorum kusurlari gorme +18 #hostes #mafya #ağa