PLOT BUNNY LET'S GOOOOOO
wymyśliłam to w nocy jak nie mogłam spać xdd
Human au moi kochani
Luciano to pewny siebie lider zespołu pop-rocowego, meeeega popularny
Franciszek - znany, ceniony na całym świecie pianistaLuciano wpierdolił się w jakiś skandal i, żeby jakoś naprawić jego wizerunek, jego menedżer zapisuje go do programu telewizyjnego - coś jak taniec z gwiazdami. W tym samym czasie Franciszek również decyduje się wziąć w tym udział, za namową swojej przyjaciółki, która miała iść, ale niestety nie mogła z jakichś tam powodów.
Przychodzi czas losowania par i omg tam tada dammm - Luciano i Franciszek zostają wybrani na męsko-męską parę. Żeby program zyskał na popularności, pokazał, że za otwarci, pro lgbt i w ogóle. Fani - szaleją. Oglądalność im skoczyła, zwłaszcza że Luciano tam bierze udział i że będzie z pianistą. I to nie brzydkim pianistą 😳 Idealne love story, ludzie po prostu tworzą już edity, posty, fanfiki, wszystko.
Problem jest jeden - Luciano i Franciszek odkąd tylko się poznali nie mogą się kurwa znieść. Nienawidzą się wręcz.
Nie mogą się dogadać, nie chcą się dogadać i ciągle się kłócąJak to się zakończy? Czy otworzą się wreszcie przed sobą? Czy zbliżą się???
Bożeeeee, potrzebuję tego
CZYTASZ
KWIATKI LUCIANO I FRANCISZKA
Fiksi PenggemarWszystko z tą dwójka - fanarty, headcanony, prompty, plot bunnies (również do adopcji), rozmówki, fanfiki (mniej niż 700 słów). Ogólnie miłość do 2p!PolIty.