56- B&A KIRMIZI KILIF

2.6K 312 240
                                    


...

Selaam :)

Yorumlarınızda ciddi bir düşüş var!
Ve açıkçası bu hoşuma gitmiyor.

Evet,
yorumlarınıza cevap veremiyorum
ama hepsini okuyorum.

Ben, bu kadar yoğunlukta ve yorgunlukta her gün bölüm atmaya özen gösteriyorsam,
Bence yorum ve beğeniyi de istemek hakkım diye düşünüyorum.

Sanki size küseceğimi ayarlamışım gibi,
hikâyenin en kısa bölümü bu güne denk gelmiş.
Bu da güzel oldu bence.
Az kıymet bilin ulen.!

Buyursunlar efenim :)

□■□

Tekrar tekrar her iki videoyu da dikkatle izlemeye çalıştım ama elimde elle tutulur bir tek bilgi kadının telefonunun kırmızı kılıfı. O kadar... O da malesef bir çok kişide vardır herhalde.

~Neden insanların geneli en çok siyah, beyaz, mavi ve kırmızı rengi kullanır ki?~

□■□

Çağın'ın telefonuyla 'kim bu kadın' diyen karanlık düşüncelerimden uzaklaştım.

"Ne var Çağın?"

"Bir şey bulabildin mi? Yarkın değil mi?"

"Hayır. Hiçbir şey yok. Kaç saattir defalardır videoları izleyip duruyorum. Yok."

"Şu görüntüleri bana da atsana."

"Benim bulamadığımı sen mi bulacaksın bay dikkatli?"

"Belli mi olur? Sen at bana. ..... Ya da dur hatta şöyle yapalım, sen videoyu bana at ve ardından buraya gel. Beraber bakalım."

"Bir işe yaramayacak Çağın."

"Olsun. Şimdi de bir işe yaramıyor zaten. En kötü ihtimalle, farklı bir şey olmamış olur. Atla gel çabuk."

"Araba kullanacak kadar kafam rahat değil."

"Saçmalama istersen. Sen ne zamandan beri açığa çıkmaktan korkar oldun?"

"Ben değil zaten. Benim umrumda bile olmaz. Ama Akay..."

"Ona hâlâ anlatmadın değil mi?"

"Hayır."

"Anlatmayı düşünüyor musun peki?"

"Tabii ki anlatacağım ama şimdi değil. Önce gelsin."

Kısa süre sessiz kaldı Çağın. "Tamam, sen nasıl istersen. Ama şimdi kaldır o kıçını, fotoğrafları da al ve buraya gel."

"Geldiğimde bir şey değişecek mi?"

"İnadına başlatma şimdi Begüm. Gel diyorsam gel işte. Kalma orada tek başına. Akay da yok zaten. 'Çabuk buraya gel.' diyorsam, gel işte."

Gözlerimi kapatıp alnımı ovuştururken kabullenmiş bir soluk verdim. "Tamam."

"Önce videoları at. Sen gelene kadar biraz bakmış olurum ben de."

"Tamam."

□■□

Büyük şirketin kapısından girdiğim an asansör yoluna giden o kısacık sürede 'bu olabilir mi?' diye bütün çalışanları paranoyak gibi tek tek inceledim.

ÇETREFİL / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin