uçurum gülü

501 23 3
                                    

Güneş doğmak üzereydi bütün gece gözümü bir an bile kırpmamıştım. Eve de gitmemiştim. Sarp beni yalniz bırakmamış bütün gece başımda beklemişti. Bir kaç saat önce de ona uyuyacağımı söyleyip uyumasını sağladım. Öyle söylemesem uyuyacağı yoktu. benim yüzümden uykusuz kalmasını istemem.

Sarp bütün gece ne oldugunu ayrıntılarıyla anlatmam için başımın etini yedi ama ona sadece annemle babamın boşanma kararı aldığını söyledim. Sadece bu kadarıyla kaldığına inanmadı ama daha fazla da üstelemedi.

Arabanın kapısını açıp mümkün olduğu kadar az ses çıkararak indim. Ön tarafa geçip kaputun üzerine oturdum

Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Beynim durdu sanki düşünemiyorum. Sadece nefret var içimde saf nefret insan annesinden nefret edebilir mi? Sen ne ara bu kadar umursamaz ve basit bir kadın oldun anne sahi biz neden fark edemedik bunu. Niye yetemedik biz sana ? Babam dünyanın en mükemmel babası kariyeri olan yakışıklı bir adam. Ben ,mükemmel olamasamda Hep size layık olmaya çalıştım. Olmadı mı anne yetemedik mi sana?

Düşüncelerim sarp'ın uykulu sesiyle bölündü gözlerini açık tutmakta zorlanıyordu belli ki "ılgın uyumadın mı sen?"

"Uyuyamadım"

Yanıma gelip elimi tuttu dudaklarına götürüp bir öpücük bıraktı avuçlarıma
" senin suçun değildi "

"Düşünce okumayı ne zaman öğrendin " dedim alaylı bir sesle

"Düşünce okumuyorum sadece seni yeterince tanıyorum"

" bir senedir sadece adımı biliyorsun teknik olarak 2 gündür tanıyorsun" dedim

Cevap vermek yerine gülümsedi.

Babam dün geceden beri 55 defa aramıştı şu an ise 56 ncı aramasını yapıyordu.kafamı biraz da olsa toplayabildiğim için telefonu açtım.

"Efendim "

"Ilgın kızım nerdesin çok merak ettim seni. Okula gitme bu gün eve gel konuşalım"

"Gelmek istemiyorum konuşacak bir şey yok"

"Annen yok ılgın, gitti. Hadi gel baba kız konuşalım"

Sesli bir şekilde nefesimi dışarı üfledim "o kadına annen deme !"

"Peki . gelecek misin?"

"Yarım saate ordayım"
Telefonu kapatıp arka cebime koydum . sarp bir sigara yakmış denizi izliyordu ona baktığımı fark edince kafasını çevirip sordu

"Eve mi bırakıyorum seni"

Başımı salladım. Sigarasını yere atıp üzerine bastı.

"Hadi o zaman"

Yarım saat sonra evin önüne gelmiştik sarp'a teşekkür edip arabadan indim. Ayaklarım geri geri gidiyor o eve girmek istemiyordum.
' mantıklı ol ılgın' dedi iç sesim zaten hep mantıklı olan ben değil miyim?

Babam kapıda karşıladı .birlikte salona geçip oturduk. Konuşmak için ağzını açıyor ama konuşmuyordu. Nerden başlayacağını bilmeyen bir hali vardı.

"Baba" dedim gözlerimi devirerek "konuş artık"

"Dün geceki kavgamızı duydun zaten " dedi sorar gibi

"Duydum "dedim mırıltı şeklinde çıkan sesimle.

"Annenin yaklaşık iki aydır başka bir adamla ilişkisi varmış. Dün gece boşanmak istediğini söyledi"

"Yani?" dedim bıkkın çıkan sesimle

"Yanisi şu boşanıyoruz. Annen akşam gelip tüm eşyalarını alıp gidecek. O adamla birlikte izmir' e taşınıyor"

iddialı aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin