Şu zamana kadar yazdığım en uzun bölümdü, umarım beğenirsinizz!
~ Sarhoş ~
'Önceki Bölümden'
Kararlılardı. Birbirlerini tekrar bulacaklardı ve o zaman genç kızın dediği gibi temiz bir defterden devam edeceklerdi. Kilit ve anahtar tekrar buluşup birbirinin olacaktı. Genç adam arabayı şirketin girişinde bırakıp bir valeye verdi anahtarları.
Şirketin kapısından girdiğinde gözlüklerini çıkarmadı. Gözlerindeki kızarıklıklar görülmesin diye. Aynı gözlüklerle en üst kata, kendi odasına çıktı. Şirketteki bütün işlere kendisini verecekti bütün gün akşamında ise Nino ile güzel bir plan kurmaları gerekiyordu.
*
Genç adam dediği gibi gün boyu şirketteki işlere sıkıca sarılırken o günün akşamında ise güzel bir plan kurulmuş ve iki gün sonra da denenecek hale getirilmişti. Acaba genç kız, genç adamı affedecek miydi?..
-- YAZAR --
Genç adamın başarısız olan bir affettirme çabasının üstünden bir ay geçmişti. Ne genç kız, genç adamı ne de genç adam, genç kızı hiç görmemişti. Genç adam deli gibi tutunduğu işlerini bırakmadığı gibi bir yandan da genç kızın kendisini affedebilmesi için planlar kuruyor, beğenmediklerini silip atıyordu ama bir tanesi vardı. Bu plan aklına çok oturmuştu ve uygulayacaktı da.
En son olan görüşmelerinin üstünden bir ay geçmişti. Genç kız her şeyini özlediği şirkete adımını attı sakince. Kafasını yukarıya kaldırdı. Üst katta, en üst katta sevdiği adam olmalıydı. Onu özlemişti ve görmek istiyordu onu. Genç kız zaten sabahtan beri hiç iyi değildi ve tek sayılmazdı. Bir ay olduğunu düşündükçe deliriyordu iki genç de.
Bugün, bugün tam bir ay olmuştu. Bir aydır onun kokusu yoktu, bir aydır onun gözleri yoktu, bir aydır o yoktu, bir aydır gözyaşları vardı, bir aydır acı vardı ve bir aydır nefes alma sorunu vardı her iki gençte de...
Genç adam pişmandı, canı yanıyordu ama biliyordu ki önce kendisi, sevdiğinin canını yakmıştı... Genç kız belki istifasını vermişti, evet ama orası hâlâ eşinin şirketiydi ve istediği zaman gider gelirdi.
Adımlarını genç adamın asansöre yöneltti genç kız. Asansörün kapısından girip düğmeye bastığında en üst kata, eşinin odasına çıktı genç kız. Derin bir nefes alarak adımlarını genç adamın odasına doğru yöneltti fakat bu sırada bir şey fark etmişti. Asistan odası boştu...
Evet, asistan odası boştu çünkü genç adam kimseyi işe almamıştı ve o oda bir ay boyunca hep boş kalmıştı. Genç kızın gözleri dolarken genç adamın odasına doğru yöneldi. Genç adamın kapısı aralıktı ve bu, onun işine gelmişti.
Kapının aralığından içeriye baktığında içeride genç adam dışında birinin olduğunu gördü, bir kızın olduğunu. "Neler oluyor?" diye düşünürken canı yanmaya başladı genç kızın anında. Uzun bir zaman olmuştu genç adam kendini affettirmek için çabalamayalı.
"Benden vaz mı geçti?" diye düşünürken genç kız gözyaşları çoktan bir bir akmaya başlamıştı bile. Yavaşça süzülen gözyaşlarıyla beraber genç kız koşarak oradan merdivenlere doğru kaçtı. Sadece birkaç dakika önce geldiği asansörün varlığını bile unutmuştu genç kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Hata | Adrienette Hikayesi 2. Sezon
أدب الهواة^İlk önce bu hikayemi gördüyseniz mutlaka 1. sezonu okuyup gelin, yoksa bir anlamı olmaz.^ Bir kız, patronuna aşık olur bütün mücadelelere rağmen patronun kardeşiyle evlendirilirse ne olur? ~ "Elmas'ım." ~ "Zümrüt'üm." ~ "Tatlım." ~ "Mavişim." ~...