Mergeam încet in lateralul ei, nu trebuia sa o pierd din priviri..nu s-ar fi putut descurca singura.
Nu înțelegeam de ce purta negru, dar imi era teama sa o întreb..poate ar fi durut-o să-mi răspundă.
Încercam să-i vad ochii, dar firele de par care ii ieșeau de sub eșarfa pusă pe cap ma împiedicau sa-i vad fata.
Nu eram chiar atât de aproape de ea, dar o puteam auzii cum murmura ceva in șoaptă..si parea ca întinde mâna spre ochi să-si șteargă lacrimile.
O rafala puternica de vânt a început sa bată, spre norocul meu, si ia suflat parul ce-i acoperea fata.
Dincolo de acele fire de par șubrede si rare se ascundeau multe urme, cearcăne si doi ochi goli si secati de lacrimi care priveau cu frica inainte.
Parea ca aceasta bătrână trecuse prin multe..parea ca a dus atât de multe lupte cu tot ce o înconjoara, ca nici ea nu înțelege cum de a rezistat.
M-am oprit in fata ei, ea făcând același lucru si i-am pus mâna pe bărbie ridicându-i capul încet.
A ridicat capul si ma privit in ochi. Ceva puternic ma străpuns in tot corpul, si atunci am inteles câta agonie si suferința e in sufletul ei.
Am încercat sa zic ceva, dar chiar atunci zeci de lacrimi calde si sincere mi-au învadat mâna.
Oare de ce plângea? Cine a distrus-o atât de tare, încât se gândește cu teama daca va mai supraviețuii si maine?
CITEȘTI
Who is she?
Random- dacă n-ai apucat sa o cunosti, nu încerca sa o judeci, ascunde mai multe decât poti crede tu, nu e specială, ci diferită..nu e inumana, ci rănită. nu încerca sa fi ca ea, n-ai sa poti-