Rozdział 46

378 18 0
                                    

Kończyłam się właśnie szykować na kolację z Jungkook'iem. Byłam już prawie gotowa. Musiałam jeszcze tylko zrobić makijaż.

Po 30 minutach byłam w pełni przygotowana. Wyszykowana wyszłam z pokoju i zeszłam na dół.

...

T.I- Już jestem.- powiedziałam, na co reszta się odwróciła w moją stronę

RM- Wyglądasz zjawiskowo.

Jk- Wyglądasz ślicznie kochanie.- podszedł do mnie i mnie pocałował

T.I- Idziemy już?

Jk- Jasne...

Mieliśmy już wychodzić, ale zadzwonił jego telefon.

Jk- Muszę odebrać.- powiedział po czym odebrał połączenie...

Jk- Halo... Ale teraz? Nie możemy przełożyć tego na jutro?... No dobrze. Będę za godzinę.- powiedział po czym się rozłączył

T.I- Nawet się do mnie nie odzywaj.

Jk- Ale skarbie.

T.I- Myślałam, że spędzimy chociaż trochę czasu sam na sam, ale jak zwykle wszystko inne jest ważniejsze. Specjalnie dla ciebie ubrałam tą sukienkę, która kosztowała mnie majątek, a ty nawet tego nie potrafisz docenić. Wiesz co... Mam cię dość. Idź i baw się dobrze, a mnie zostaw w spokoju.

Mówiłam to z trudem powstrzymując łzy. Jungkook chciał coś powiedzieć, ale bez dłuższego przedłużania wyszłam do ogrodu.

...

Niedługo potem dołączył do mnie Taehyung. 

Tae- Nie płacz. Nie warto.- powiedział i objął mnie

T.I- Łatwo ci mówić. Naprawdę chciałam spędzić ten czas z nim, a on co...

Tae- Jak chcesz to ja z tobą pójdę. Pójdziemy na miasto, zabawimy się. Przynajmniej sukienka się nie zmarnuje. Co ty na to?

T.I- W sumie to może nie jest taki zły pomysł.

Tae- To poczekaj tu, a ja pójdę się ubrać.

Udał się do domu i wrócił po 10 minutach. 

Tae- Możemy iść.

T.I- A mówiłeś chłopakom?

Tae- Nie.

T.I- I dobrze. Chodźmy na około.

Tae- Jak sobie życzysz. 

Przeszliśmy wokół domu, po czym ruszyliśmy przed siebie.

...

T.I- To gdzie idziemy?

Tae- Nie mam pojęcia. Nie będziemy przecież tak chodzić, bo to trochę bez sensu.

T.I- To pojedźmy gdzieś.

Tae- Gdzie na przykład?

T.I- Nawet poza miasto.

Tae- Serio chcesz?

T.I- No, a czemu nie?

Tae- W sumie to możemy. Tylko musimy się wrócić po samochód.

T.I- To chodźmy.

Wróciliśmy po samochód Taehyung'a po czym ruszyliśmy.

...

"Przypadek"|| ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz