Pek saygideger okurlarim, bu bolumu wolf looklum cigarettes_afters3x b-bestieme adiyorum...
O an ne yapacagimi bilemedim ve bir anda silecek calistirma dugmesine basmaya yeltendim.
Ama malum ellerim cok kucuk oldugu icin basamadim ve arabada ufak capli bir karisiklik cikti.
Tabi bu ufak capli karisiklik sonucunda sanal asistanim siki yanlisliklan kibariye🤗🤙✊💞🤠😃🧕🏻🏳️🌈🥳✨💜🥰🤩 kisisini arayivermis haygidi...
Kibariye olaylari anlamaya calisircasina HEEE diye bagirinca bende HÖÖÖÖ diye bagirdim.
En son duydugum ses ise YA HAK ALLAHIM SEN BANA GUC KUVVET VER BEN TOKUM SEN YE(bknz: yasak ask) idi.
Tabi ben ne oldugunu anlayamadan karsimda bir adet kibariye gordum ve resmen saskina dondum.
Kibariye yaninda sekiz adet velet getirmisti ve bu veletler bizim amcayi kovaliyorlardi.
Bana bir sey degil bakisini atti ve bizi sag salim arabadan cikardi.
En sonunda hoca naber kibariye heheheh diyince kibariye nike pro xxx cantasindan bir adet kitap cikarip hocam supruz diyip kitabi hocanin kafasina carptiraraktan firlatinca adamcagiz tabi ki neye ugradigini sasiraraktan gozleri 360° dondu ve en sonunda dili disarida kalacak sekilde aracin kaportasinda bayiliverdi.
Bende tabi gaza gelmisim yor di men bat ay gat di pavir isimli parcayi soylemeye basladim.
Bu ani kutlamak icin A101den monster aldik.
Tabi biz monsteri fazla kacirinca yanlisliklan erkekler wcsinin engelli bolumune girmis bulunmusuz ve kapiyi kilitlemeyi unutmusuz...
Iceri saygideger sevgilim berkcan girmesin mi????
Hem de yaninda bizim kibariyeylen olusturdugumuz deniz karakterinin abisiylen...
Tabi benim bir aciklamam vardi biz gayet normal bir sekilde oturuyorduk yalnizca 365 gun izliyorduk ama o...
O AGABEY FINDIK BURUN AGHHH diyince ben sahsen ona dik dik bakislar acip bir aciklama yapmasini bekledim yapamayinca ALLAHIN SELAMI USTUNUZDE OLSUN diyerekten dincinin yanina geri gitme karari aldim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fifty shades of purple
Fantasía-En sevdigin renk ne? -Mor. -Anlamadim? -Mor diyorum, morun her tonu hosuma gider.