Sziasztok én Ariana Salvatore vagyok. De hívj csak Aria-nak és most elmésélem az én sztorim hogy, hogy lett egy egyszerű bosziból egy ősi felesége.
Hol is kezdjük...Az egész úgy kezdődött még 1864-ben akkoriban köztudott volt hogy a bátyjáim éltek-haltak katherine-ért.
De nekem nem tetszett hogy kihasználta őket amikor megpróbáltam tenni ellene megölt.Egy boszorkány segitségével csak altató bűbáj volt rajtam és cserébe ha a szellemeknek szüksége van rám segítek vérvonaluknak és védem őket. Ennek pont most jött el az. ideje amikor felkeltem nem igazán értettem mit akarhatnak. Tőlem a boszik csak annyit hogy az ősieknek köze van hozzá és ellenük kéne segédkeznem.
Én ezután gondolkodás nélkül bátyjáimhoz vettem az irányt. Testvéreim nem nagyon értették hogy hogy lehettek életben sokkal inkább döbbentek voltak mint boldogok. Kiderült Katherine azt mesélte hogy én már nem birtam ezt a világot,összeomlottam és előtte öltem meg magam.
Idővel Stefannal és Damonnal is nagyon jó testvéri viszonyba kerültünk már ekkor éreztem hogy életüket adnák csak hogy megvédjenek a baráttaikal is elég jól kijöttem én,elena,bonnie és caroline elválaszthatatlanok lettünk.
A klaus és csaladja elleni terv megölésében sokáig segédkeztem is amíg nem találkoztam vele
Ennyi az egész elő sztori ami történt
rólam bővebben:
-Stefan-al ikrek vagyunk de ő az idősebb(stefan vagy nem örökölte vagy nem tapasztalta még vámpírrá válása előtt)
-boszi vagyok, ami úgy lehetséges hogy anyánk nem volt teljesen hűséges apánkhoz.
-17 éves vagyok még mindig (az altató bűbáj miatt)
-Nagyon hatalom teljes boszorkány vagyok talán egy a legnagyobbak közül.
-kinézeted:
YOU ARE READING
Default Title - Write Your Own
RomanceSziasztok én Ariana Salvatore vagyok. . De hívj csak Aria-nak és most elmésélem az én sztorim hogy, hogy lett egy egyszerű bosziból egy ősi felesége. Hol is kezdjük...