Erkekler nasıl ki pohpohlandırarak yetiştiyse, erkeksin yaparsın kesersin biçerin ,sertsin güçlüsün, Cinsel olarak kızlarda da POHPOHLANMA vardır, Pekçok " kelimeleri hatırlayın çocukluğunuzda,
VAJINANIN ÇOK KIYMETLİ OLDUĞUNU POHPOHLANIR size çocukken öğrettiler. yada öğrenirsiniz , kapat oranı, erkekler sakın görmesin , bacaklarını açma bir gören olur. Orada çok kıymetli birşey var ama ne kadar gizli ,gizlendikçe kıymetli,kıymetleniyorsa daha da saklamak gerekir. Sadece çocuksunuzdur ama büyük Kadın rolü verilir aslında . Çocuk olmanız istenmez. Küçük çocukken büyük kadın görünemeniz hoşlarına gider. başörtüsü taktıgınızda sevinirler büyümüşsünüzdür 4 yaşnızıda fotograf çekilir. Çocuk olmanız istenmez, Kadına benzemeniz istenir.
Bal kutusu, orası sihirli bir yer,ALTIN, Dünya kadar malın olacağına fındık kadar.... ın olsun yeter
Evlenirken altın takılır, Altın para, bunu pandoranın kutusu gibi görmeye başlarsın ,Gazetlerde fahişenin biri vajınasını kullanarak dünyanın yarısını satın aldığı yazar. (Şeytanlık işte ama altında aynısı var ) Bütün erkekler tapıyordur. Görmeyi hayal ederler. Bir hayal dünyasına kapılır Ki O DÜNYANIN EN KIYMETLİ ŞEYİ, herşeyi satın alabilirsin . Bozdur bozdur harca. Beni ne askerler polisler,mühendisler istedi ama evlenmedim (Benim vajınam çook kıymetli)
BUNU SADECE 1 ŞEY BOZAR DİN AHLAK VE MEDENİYET, aslında Dini değerleri kadın kendi çıkarı için de kullanır . Mesela altın karşılığında nikah kıyma. Altını gümüşü vajina karşılığında takas eder erkek. Seviyoruz der. bedel ödemek zorundadır , erkek doğduysan vajinaya kavuşmak için bedeller ödersin, Kızlar da bedel ödetmek ister . Medeni cesaret dediğimiz aile kurma aslında kendi rızanla kabul etmektir. :) Basit duygusuz bir robot gibi düşünün 1 kere olsun
İnsanlar olgunlaşınca Kızlar da erkekler kadar çıplak eroti filmler bakarlar: Olayın erkek tarafından gönderilmesi ,gösterilmesi , Ayyy İĞRENÇÇ ıyyy bir daha bana atma böyle şeyler. Erkeklerin orayı uluorta rahat kolay gördüğünü hissedince kendi kıymetinin düşeceğinden endişe eder.
YANİ buradaki İĞRenç kelimesi aslında erkeğin vajinayı bukadar Kolay görmesi yakından görebilmesinin kıskançlığının ifadesidir. Videodaki mankenin vajinası kendi vajinasından daha güzeldir :) Onu da görür .
Böyle bir durumda erkeğe düşen görev şudur. Seninki hepsinden güzel bunlara bakma zaten çirkinler ben Sana daha soft yumuşak filmler atayım ) Aslında tatlıya bağlarsın ve onun kıymetinin düşmediğini belirtirsin :) Ama videolar iş görür yani :) silmeyin . kalsın :)
düşüncemde yanılıyor olabilirm
YOU ARE READING
Erotik filmler neden iğrençtir
General FictionOlgunlaşınca Kızlar da erkekler kadar çıplak film bakarlar: Olayın erkek tarafından gönderilmesi ,gösterilmesi , Ayyy İĞRENÇÇ ıyyy bir daha bana atma böyle şeyler. Erkeklerin orayı uluorta rahat kolay gördüğünü hissedince kendi kıymetinin düşeceğin...