Поява Чана в групі Чоніна викликало великий резонанс. По-перше, виявилося, що він став чи не найздібнішим учнем з усіх, що навчав Ян. По-друге, Джевон тепер був не єдиним омегою і це його неймовірно дратувало. По-третє, всі одразу помітили, що у Чоніна до Крістофера ставлення особливе. Звісно ж пішли плітки, але Чонінові було відверто начхати. Він був закоханий до чортиків і не бачив нікого, крім Чана.
Він божеволів від рум'янцю на щічках Чана, коли той ніяково червонів, чуючи компліменти від альфи. Крістоферу насправді неймовірно подобалася увага Яна, адже він сам задивлявся, на гарячого тренера. Раніше Бан не дуже переймався відсутністю стосунків і не заглядався на альф, але щоразу як він бачив старшого, його сердце падало в п'яти. Він хотів би мати такого альфу, але думка про те, що він наврядчи йому подобається, отруювала його зсередини.
Проте, на відміну від Чоніна, омегу дуже хвилювали плітки, що він постійно чув. Він не звик до такої уваги, особливо, враховуючи те, що дехто висловлювався про нього не дуже добре. Щоразу як в його бік летіло кілька компліментів, за спиною він чув таке:
- Знову тренер Ян йому дифірамби співає... Ти бачив його взагалі? Зовнішність у нього така собі. Пропорцій ніяких, тільки не властива омегам груда м'язів. І що він у ньому знайшов? Таке собі...
- Впевнений, він з ним спить. Не просто ж так він потрапив у групу. Раніше він сам по собі був. Я тобі точно кажу потрапляння будь-куди через ліжко ніхто не відміняв. Хоча я теж не можу зрозуміти чому саме він...
- Може і спить... Але справді дивно, що такому як тренер Ян може подобатися такий як він. Нічого особливого, а він мало не пропозицію йому тут при всіх робить.
- Однозначно у тренера Яна, специфічний смак. Це, звісно, його справа, та все ж...
Ці слова сильно ранили Чана. Він справді такий непримітний? А що як вони дійсно не підходять одне одному? Що як Чан насправді зовсім непривабливий? А що як Чонін взагалі розігрує його своєю такою поведінкою або ж просто розважається? Це було б дуже неприємно. Адже йому так хотілося по справжньому подобатися Чоніну і чути такі слова було неймовірно боляче. Било по самооцінці конкретно.
- Викинь ці дурниці з голови! - сказав йому якось Мінхо. - Люди триндять, аби триндіти. Ти ж знаєш як суспільство любить перемивати кісточки. Якщо все, як ти кажеш, і цей твій Чонін робить все те, що ти мені розповідав, то ти йому однозначно подобаєшся. Більше того. Я думаю, що він закоханий в тебе. Як і ти сам. І якщо він так сильно тобі подобається, то ти маєш зробити крок на зустріч і дати зрозуміти, що він тобі теж не байдужий. Інакше в цьому всьому немає сенсу. Хоч хтось із вас має бути розумнішим і не гальмувати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Привіт, вам не потрібне кохання?
FanficХлопець настільки загорівся бажанням довести, що омеги теж здатні бути сильними, що займався таємно від батьків, ховаючи свої м'язи під оверсайз толстовками. Та ось він повнолітній, йому двадцять. Він навіть живе в іншій країні уже протягом двох рок...