" Alexis je čas, dole v obývacím pokoji už všichni čekají " Řekl mi otcův dlouholetý přítel Joe .
Kývla jsem hlavou a zvedla jsem se od svého konferenčního stolku , upravila jsem si šaty a vyšla jsem z pokoje na chodbu .
Mířila jsem rovnou ke schodišti a pak na chodbu k hlavním dveřím , Joe šel hned za mnou . Když jsem se zastavila on mne chytl za paži a vedl mne do obývacího pokoje ." Upřímnou soustrast Alexis " Přišla ke mne mladší žena , nejspíš otce milenka . Kývla jsem hlavou a neměla jsem ani sílu poděkovat ." Moje dráha " Přišel ke mne starší muž , matky a otce dlouholetý přítel , políbil mne na čelo a pak Chytl za tváře " Tvá ztráta obou rodičů zasáhla celou naši rodinu "
Pustil můj obličej a šel pryč , všichni co tam byli truchlili , podávali mi ruce , litovali mne .
" Alexis až budeš mít čas rad bych se s tebou sešel v kanceláři která patřila tvému otci " Řekl mi rodinný právník , měl na starost otce závěť a matky poslední přání ." Dobře " Kývla jsem hlavou a dál jsem mu nevěnovala pozornost , proč taky . Neměla jsem náladu řešit poslední vůli a nebo co si přála moje zesnulá matka .
" Váš otec byl slušný muž Alexis " Chytl mne za rameno další cizi muž kterého jsem nikdy neviděla , jak řekl že byl slušný muž zasmála jsem se . Joe do mne drknul loktem." Neumí projevovat emoce " Řekl Joe , ten muž jen Kývla hlavou . " Ano je to moc čerstvé " Koukla jsem se do země , on mne políbil na tváře a šel za ostatními muži které znal můj otec ale já nikoliv ." Měla by jsi víc truchlit " Koukal se na mne Joe ." Můj otec byl všechno jen ne slušný muž , jsou tady tři jeho milenky a jedna z nich je těhotná . "
" Všiml jsem si "Odpověděl mi ." Běž do kanceláře tvého otce, čeká tam na tebe jeho právník "
" Nemám náladu řešit věci kolem závěti a posledních slov moji matky " Joe se na mne podíval a jen kývl hlavou ke dveřím kde měl otec pracovnu .
Tak ať je to za mnou , otočila jsem se a šla jsem do kanceláře jak chtěl Joe . Když jsem vešla dovnitř Miky už měl rozložené papíry na stole , obešel otcovu židli kde většinou seděl a ukázal rukou abych se posadila . " Ne to je v pořádku " Řekla jsem mu , on svraštil obočí a vzal do ruky pár papíru co leželi na stole ." Začnu tvoji matkou " Koukala jsem se na něho a Kývla jsem hlavou ."Moje dráha Alex , až jednou tohle bude číst ten otrávený právník MIK už tady nejspíš nebudu a ty se budeš muset koukat na obličeje těch starých pánů co si říkají otce kamarádi .
Pod podlahou v mé šatně je malá krabičku kde mám své oblíbené šperky , jsou tvoje .
Jediný muž kterému můžeš věřit je Joe a MIK , miluju tě moje malá slunečnice . Nikdy na mne nezapomeň tak jako já nikdy nezapomenu na tebe "Polkla jsem a Mik se na mne podíval , Koukla jsem se jinam a Kývla hlavou ." Teď otec , rychle prosím "
Nechtěla jsem brečet , pokaždé když jsem brečela otec to bral jako slabost .
MIK otevřel další listy a nadechl se ." Všechno co otec měl odkázal tobě , firmy , domy , peníze "
" To je všechno ?"
" Alexis ..."
" Je to všechno ?!" Koukla jsem se na něho a on kývl hlavou ." Děkuji " Řekla jsem mu a šla jsem pryč , prošla jsem obývacím pokojem a šla jsem rovnou do pokoje moji matky , do šatny o které psala . Po podlahou v šatně , Koukla jsem se kolem a usmála jsem se , jistě jak nenápadné . Odhrnula jsem koberec který byl u prostřed podlahy a nadzvedla dvě dřevěné laťky, vážně tam byla krabička . Otevřela jsem ji ale místo šperků tam byl další dopis , rychle jsem ho otevřela " Dávej si pozor s kým se budeš bavit , jde si pro nás moje malá slunečnice "
Nechápala jsem to , nechápala jsem ten dopis ale nejspíš ho musela psát když už byla pod práškama .
" Alexis .." Rychle jsem se otočila a u dveří stál Joe , schovala jsem ten dopis za zadá a Koukala jsem se na něho ." Čeká nás dlouhý let "
" Kam ? "
" Mystic Falls .. Čeká tam na tebe rodina Salvatore,Damon a Stefan . Budeš tam dokud se to tady nezklidní "
" Jsou to taky .... No .. "
" Upíři ?"
Kývla jsem hlavou a Joe se usmál ." Ano , nemáš se u nich čeho bát . Jak tady všechno zařídím za tebe vrátíš se domů " Kývla jsem jen hlavou a Joe ke mne natáhl ruku , chytla jsem se ho a on mne vedl do mého pokoje .........Klaus ........
Když přijde o posledního člena rodiny je to smutná událost . Už je to deset let co Elijah , Rebekah , Kol a Fin umřeli , nesměšnější na tom všem je že je zabil člověk . První člověk kterému jsem věřil a on mi za oplátku popravil rodinu .
Jediný kdo přežil byla Freya ale o té jsem od té události neslyšel .
Jak se vyrovnat s tím když vám umře rodina , jediná cesta je pomstít se , jenom že když se pomstíte musíme se pomstít se vším všudy.
" Klausi ?" Otočil jsem hlavu a koukl jsem se na Stefana ." Je na cestě " Řekl mi Stefana a podal mi obálku , otevřel jsem ji a vypadal na mne fotka .
" To je ona ?" Zeptal jsem se , Stefan kývl hlavou ." Děkuji "
Koukal jsem se na tu fotku a pousmál jsem se ." Alexandra Mateo ... Poslední Mateo, poslední člen jeho rodiny " ..
" Co chceš dělat ?" Zeptal se mne Stefan , napil jsem se whisky a pokrčil jsem ramena ." Chci aby trpěla jako moji sourozenci "
" Ona byla dítě Klausi ."
" To jí nějak nezachrání , tenkrát jsem si řekl že jeho rodina umře jako ta moje . Ona je poslední "
Stefan mlčel a já jsem se opět koukl na tu fotku , když jsem zabil její matku plakala a poslední její slovo bylo moje malá slunečnice . A její otec , ten bastard , smál se do poslední chvíle až když jsem řekl že zabiju u jeho dceru smát se přestal .
Ona je poslední, poslední můj problém který mám ...
ČTEŠ
Pomstychtivý Král
FanfictionOn touží po pomstě a ona po tom aby ji někdo miloval a bral konečně vážně . Příběh kde pomsta vyhraje nad láskou, i když oba dva od prvního pohledu vědí že bez sebe nedokážou být . ⚠️Milostné a erotické scény ⚠️ ⚠️15+⚠️