O soyunurken bende ayağa kalktım ve soyunmaya başladım.
İçim kıpır kıpır olmuştu nedense.
Heyecanlanmıştım.Sadece boxerim kalincaya kadar soyundum.Ardindan yatağa uzandım.
O zaten beni beklediği için ben soyunurken beni izlemişti ve uzanır uzanmaz üstüme çıkmıştı.Ellerini göğüsüme koyup okşarken boynuma yönelip boynumla uğraşmaya başladı.
Ellerimi sırtına çıkartıp okşamaya başladım.
Geri çekilip
"Bana sürtünecektin sevgilim hadi gel"Diyip beni kollarımdan tutup kaldırdı.
Yatağa yayılarak oturdu.Bacakları iki yana genişçe açikti.Üstüne oturdum.Hafifçe sürtünmemle kalçalarımda ellerini hissettim.
Sürtüne sürtüne odanın içindeki inlemelerimiz yükselirken daha fazla dayanamıyormuş gibi beni altına aldı."Yeter bu kadar şimdi asıl meseleye gelelim bebeğim"
Boxerini çıkartıp benimkinide çıkartıp Bi tarafa fırlattı.Üstüme binip dudaklarıma yapışmasiyla anında karşılık verdim.
Onun yumuşak dudaklarında huzur buluyordum resmen..Alt tarafını deliğime sürttü.İçime girmemişti.İnleyince kapanan gözlerimi açıp suratına baktım.
"Gireyim mi içine sevgilim?"
Diye beni sinir etmek için sorduğu soruyu sinirle cevapladım
"Bunu istemiyor muydun Sevgilim? Bak kalkar giderim ha!"
Deyince güldü ve Bi anda içime girdi.
Gözlerim kocaman olurken seslice inledim.Hızlı girmişti.tam bir psikopattı.
"Batuhan niye habersiz giriyorsun!""Öyle yapınca yüz ifadenle daha çok azıyorum bebeğim"
Göz devirdim.
"Tamam haydi devam et"
Dediğimde içimde hizlanmaya başladı.Gözlerim yukarı kayıyordu zevkten.Batuhan alt dudağımı dudaklarının arasına aldığında zevkle karşılık verdim.
Daha öncesinde batuhanla asla olmaz diyen ben şimdi onla olmak için yalvaracak derecedeydim.Dudağımı ısırmasıyla inlerken elini alt tarafımda hissettim.Okşamaya başlamasıyla ellerimi onun boynuna doladım.Ve öpüşüne daha sert karşılık verdim.Memnun bir şekilde o da öpüşmeyi ateşlendirdi.
Ellerini vücudumda dolanırken vücudumun titremeye başladığını hissettim.
"Geliyorsun Emre"
Dedi ve içimde hizlanmaya başladı.
Yorganı avuçlarıma toplayıp sıkmaya başladım.İnlemelerimiz tüm evi doldururken ikimizde sonunda boşaldık.Şuan onun üstünde oturuyor ve soluklanıyordum.
"Bu mükemmel hissi tekrar yaşattığın için teşekkür ederim sevgilim"
Diye mırıldanıp başımı boynuna gömdüm."Teşekküre gerek yok bebeğim"
*********
Oy vermeyi unutmayın!!! Görüşürüzz ❤️🔥❤️🔥❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay olmak nasıl bir duygudur? (+18)
Teen Fiction!! Kitap çok fazla +18 sahne içermektedir.!! bacaklarımı kavrayarak beni duvara daha çok bastırdı.Dudaklarımı istila ederken karşılık vermekte zorlanıyordum. Altımda hissettiğim sertlik nefes almamı bile engelliyordu.Beni bu kadar arzuladığını bilme...