Περπατάω νευρικά στους διαδρόμους, αναζητώντας απελπισμένα την Άσπεν παντού. Από το δωμάτιο λείπουν μερικά ρούχα της μα αποκλείεται να έχει φύγει ακόμα. Υποτίθεται πως η μαμά της θα ερχόταν να την πάρει το απόγευμα. Βγάζω το κινητό και καλώ στον αριθμό της.
- Που είσαι; Ρωτάω πριν καλά καλά το σηκώσει.
- Σχεδόν έξω από το σπίτι μου. Λέει και εγώ αναστενάζω απογοητευμένα.
- Τι έγινε;
- Του είπα ναι για απόψε. Λέω με μια ανάσα λες και μπορεί να διαβάσει τη σκέψη μου.
- Σε ποιον και σε τι είπες ναι; Ρωτάει εύλογα και εγώ κοιτάζω γύρω μου ανήσυχη. Στέκομαι μπροστά στην τζαμαρία τρώγοντας τα νύχια μου.
- Στον Σπένσερ...Γι' αυτό που συζητούσαμε στην τραπεζαρία. Λέω χαμηλόφωνα και κομπιάζω. Από την άλλη γραμμή η τσιρίδα της Άσπεν με ξεκουφαίνει.
- Επιτέλους! Λέει.
- Εγώ γιατί δεν νιώθω το ίδιο ενθουσιασμένη; Ρωτάω και κάθομαι στο πάτωμα.
- Είσαι αγχωμένη γι' αυτό. Είναι η πρώτη σου φορά Ολίβια, είναι λογικό.
- Μήπως βιάστηκα; Εννοώ πως δεν μου φαίνεται καλή ιδέα να...γίνει μέσα στο σχολείο. Η Άσπεν ξεφυσάει.
- Ο Σπένσερ Κάνσον, γυμνός ανάμεσα στα πόδια σου δεν μπορεί να είναι κακή ιδέα. Λέει γελώντας κι εγώ κοκκινίζω.
- Άκου, δεν είναι τόσο τρομερό όσο το έχεις φτιάξει στο μυαλό σου. Στο κάτω κάτω, αν το μετανιώσεις του το λες. Δεν προκειταί να συμβεί τίποτα χωρίς την θέλησή σου. Η αλήθεια είναι πως ο λόγος της με καθησυχάζει. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και κοιτάζω έξω από το παράθυρο.
- Έχεις δίκιο. Λέω και είμαι σίγουρη πως αυτή τη στιγμή χαμογελάει.
- Ολίβια, θα πρέπει να σε κλείσω, όμως ό,τι χρειαστείς, να με πάρεις αμέσως.
- Εντάξει, σε ευχαριστώ. Λέω και μια αντρική φωνή από πίσω μου, μού παγώνει το αίμα.
- Μπορούμε να μιλήσουμε; Αντανακλαστικά το χέρι μου ακουμπά το σημείο της καρδιάς μου.
- Με τρόμαξες. Γυρίζω προς το Μέλβιν και εκείνος μου απλώνει το χέρι του για να με βοηθήσει να σηκωθώ από το πάτωμα.
- Τι έγινε; Ετοιμάζει κανένα σχέδιο πάλι η γκόμενά σου; Χαμογελάω με ειρωνεία. Ο Μέλβιν χαμηλώνει το κεφάλι του και το κουνάει αρνητικά. Έχει τα χέρια μέσα στις τσέπες του παντελονιού του και από την στάση του αντιλαμβάνομαι πως νιώθει αμήχανα.
ESTÁS LEYENDO
Olivia
Novela Juvenil《Να θυμάσαι πως υπήρξες το πιο ευτυχισμένο κεφάλαιο στην ζωή μου και πεθαίνω ευγνώμων που βάζω την τελεία εδώ. 》 Μια ιστορία έρωτα που προσπαθεί να επιβιώσει ανάμεσα σε εκφοβισμό, ρατσισμό και σε ένα λύκειο που... Δεν θα ήθελες να πας.