B-26

7.8K 434 187
                                    

Bölümü beğenip yorum yapmayı unutmayınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümü beğenip yorum yapmayı unutmayınız. (Not: bölüm kısadır.)

Günümüz (1 yıl 11 ay 15 gün)

💫🖤

Ayrılık. Çok sevdiğiniz insan sizin üzerinize atılan bir iftiraya kör kütük inanmış ve sizi terk etmişti, keşke saatler olsaydı veya günler. Aramıza yıllar girmişti.

1 yıl 11 ay 15 gün. Yıllardır onu görmemek bana zulüm gibiydi, evin her bir adımı kokusu ile doluydu. Salonda bıraktığı şalı, mutfakta saç tokası. Çalışma odasında bilekliği yatak odasında aramızdaki bütün bağı koparan yüzük ve kolye.

Her ülkede karış karış aradım bir iz yoktu. Bildiğim tek şey casus olmak için eğitim almaya başlamış olmasaydı, Alex onun yanındaydı bir yanım mutluydu çünkü Alex onu korurdu.

"Berzan" dedi Çınar. Etraftaki kalabalığa bakmaya başladım, bir düğüne gelmiştim. Çınar ile eski bir arkadaşımızın düğünü. Aleda'nın abisi evleniyordu, Nicholas Rossi. "Neyi düşünüyorsun."

"Lavin'i" dedim iyi miydi? Karnı mıydı? Kendine zarar vermiş miydi? Birkez vermişti çünkü kalbim sıkıştı bir an nefes alamamıştım.

Arkamızda olan gelin damat masasına sırtımı sönmüş öylece boş duvara bakıyordum. "Özlüyor musun?" Diye sordu Çınar. Uyuyamıyordum, onsuz uyuduğum saatler oldukça azdı. Günlük işlerimi yapıyordum ama hayata karşı zevk alamıyordum. "Hayat ışığın sönmüş gibi."

"Sönmedi! Gitti." Dedim çevredeki insanların alkış sesi duyuldu.

"Lavin" dedi Çınar. Bakışlarımı yüzüne çevirdim, gözleri tek bir noktaya bakıyordu sırtımı döndüm ve baktığı yere baktım.

Tam karşımda nikah masasında dostum dediğim Nicolas tam yanında beyaz elbise gri ombre saçlı bir kadın. Saçları uzundu, yüzünde gülücükler vardı.

Mardin Masalı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin