18. Fejezet +18

346 5 0
                                    


Ahogy térdelt ott előttem, megfagyott a levegő körülöttünk és megállt az idő. Csak néztem gyönyörű kék szemeit, ahogy várja válaszom, ami számomra a világ legegyértelműbb válasza volt.

- Igen! – mondtam neki könnyes szemekkel, ő remegő kézzel, nevetve az ujjamra húzta a gyűrűt, letérdeltem mellé és átkarolva megcsókoltam. Annyira izgult és örült, hogy könnybe lábadt szemmel, nevetve csókolt vissza. Mike és Tina ujjongva ugráltak nem messze tőlünk és tapsoltak. Rájük néztünk nevetve, mikor feleszméltünk mi is történt és elengedtük egymást. Csak néztem Jamie arcát és nem tudtam abbahagyni a mosolygást.

- Hogy tetszik a gyűrű? – kérdezte nevetve. Én még meg se néztem addig, mert fel se fogtam, ami történt.

- Úristen, gyönyörű Jamie. De bármilyen is lehetne, a lényeg, hogy tőled van. – mondtam neki boldogan. Életem leggyönyörűbb gyűrűje volt az ujjamon, csak bámultam és el se hittem, hogy ez megtörtént. Mike odalépett Jamie-hez, megölelte és gratulált neki. Én csak álltam ott és néztem őket, mire hozzám is odalépett Mike és megölelt.

- Nagyon boldoggá teszed. – súgta fülembe és rám mosolygott. Közben Tina is gratulált Jamie-nek és együtt ünnepeltünk a lemenő nap fényében. Mike biccentett Jamie-nek és Tina-val bementek az egyik kabinba, mi pedig még kint maradtunk egy üveg pezsgő társaságában. Jamie egy pokrócot terített a hajó orrához és megfogta a kezem. Leültetett és megfogta a kezem.

- Annyira reméltem, hogy igent mondasz. – mondta mosolyogva.

- Hogy is juthatott volna eszedbe más? – kérdeztem nevetve. – Sose mondanék nemet neked Jamie Lewis. Te vagy életem szerelme és halálomig melletted akarok lenni. Semmi nem számít, csak mi. Csak te, csak én, csak mi. – Jamie odahajolt hozzám és megcsókolt. Közben már lement a nap és az égen felettünk szikráztak a csillagok. Jamie elfeküdt a pokrócon és magára húzott. Ráhajtottam fejem mellkasára és néztük a csillagokat. Hallgattam szívverését és inge alá benyúlva hasát simogattam. Jamie sóhajtott egyet és arcomat simogatta. – Mi jár a fejedben? – kérdeztem tőle halkan.

- Te. Mi más? – felnéztem rá, ő hatalmas mosolyával nézett le rám. – Mindig te jársz a fejemben. El se hiszem, hogy majd a feleségem leszel. Hogy lesz egy feleségem. Azt hittem erre nincs semmi esélyem. – felültem és felhúzott szemöldökkel néztem rá.

- Ezt most komolyan mondod? – kérdeztem értetlenül.

- Igen, hát én azt hittem nem fogok találni egy ilyen lányt, mint te soha.

- Mégis megtaláltál és hozzád fogok menni. Lesz egy szép esküvőnk, aztán elmegyünk nászútra és boldogan élünk, míg meg nem halunk. – mondtam álmodozva. Jamie nevetett és megsimogatta az arcom. Vágyakozó tekintettel nézett rám, amitől nekem azonnal megjött a kedvem egy kis játékhoz. Kezemmel elkezdtem kigombolni inge gombjait. Mikor kigomboltam a felső gombokat és benyúltam inge alá, Jamie nagyot nyelt. – Hoppá. – mondtam nevetve. Jamie kuncogott és megcsókolt. – Nem-nem, most én jövök. – mondtam sejtelmes mosollyal. Folytattam inge kigombolását, majd szétnyitottam és elém tárult gyönyörű felsőteste. Imádtam csak nézni is, annyira jól nézett ki. Csókolgatni kezdtem mellkasát és mellbimbóját nyalogattam. Ő nagyokat sóhajtott és hajamat simogatta. Haladtam lejjebb és hasán végig csókolva, köldöke körül írtam le köröket nyelvemmel. Majd nyelven hegyével haladtam lejjebb, közben kigomboltam nadrágját. Lassan lehúztam róla nadrágját és csókolgatni kezdtem dudorodó férfiasságát, ami ki akart törni az alsónadrág fogságából. Kezeimmel közben lejjebb húztam nadrágját és ujjammal cirógatni kezdtem férfiasságát. Jamie arcát nézni közben már elég volt számomra, hogy kellően beinduljak. Lassan elkezdtem lehúzni róla boxerét és nyelvem hegyével izgattam makkját. Jamie már hangosabban kezdett nyögni, mire kezemmel befogtam száját és nevettem. Majd számba vettem farkát és szopni kezdtem, nyelvemmel pedig körkörös mozdulatokkal izgattam. Jamie a hajamba kapaszkodva, hasizmát megszorítva élvezte szám minden egyes mozdulatát. Mikor tövig bekaptam Jamie hangja elcsuklott és szemét összeszorítva számba élvezett. Felültem és ujjammal megtöröltem szám, miközben ő rám nézett. Felült és magához húzott, közben kicipzárazta a ruhámat és lehúzta rólam. Hátamra fektetett és csókolgatni kezdte melleimet. Alsó ajkamba harapva élveztem érintését bőrömön. Ujjait végig húzta hasamon és lassan lehúzta rólam a bugyimat. Lábaim közé mászott és csókolgatni kezdte ajkaimat. A pokrócba kapaszkodtam és próbáltam minél halkabb lenni. Nem mintha nem tudták volna mit csinálunk, de azért nem akartam, hogy ennyire nyilvánvaló legyen számukra. Nyelvét bedugva izgatott, amitől egész testem libabőrös lett. Majd pár mozdulat után megérkezett az érzés, aminek rabjává váltam az első alkalom óta és hajába túrtam. Jamie vigyorogva fölém mászott és csókolgatni kezdett.

Amikor betáncoltál a szívembe... JamieWhere stories live. Discover now