T/n - te neved
Reader Jason barátnője volt mielőtt Joker álítólag megölte Jasont. Reader el akarta mondani Jasonnek, hogy terhes lett de sose történt meg. Majd miután Jason visszatér a halálból és meg akarja ölni Bruce-t két akkori csatlósa elkapja readert az anyát és a két gyereket, Jason csak homályosan emlékszik a readerre. Majd Bruce rábeszéli Jasont, hogy nézze meg jobban a hármast utána pedig minden leesik neki így életben maradnak mind a hárman.
============================================================
Két évvel korábban
- Jason kérlek gyere éppen haza valami fontosat el kell mondanom neked.
- Ne aggódj emiatt T/n haza fogok jönni.
- Jay rossz előérzetem van.
- Nem lesz baj.
Jason ekkor hatalmasat tévedet. Mert órákkal később Joker egy veszítővassal eszmélet vesztésig verte és elrabolta őt miután előrement Batman nélkül. Joker egy felvételt küldöt Batmannek amin lelövi Jasont de ez nem volt igaz ezzel csak Joker volt tisztába.
- Bruce kérlek mond azt, hogy ez csak valami vicc.
- Nem az. - mondta Bruce.
T/n tudot a hős életről. T/n pedig elájult és a föld felé zuhant de Bruce elkapata és nem lett baja. Majd Alfrédra bízta, hogy vizsgálja meg T/n-et. Ekkor derült ki Bruce és Alfréd számára, hogy T/n terhes ezt pedig közölték Barbarával és Dickkel is. Később pedig Tim is megtudta miután Robin lett. Innentől kezdve pedig nagyon védték Jason barátnőjét. T/n két egészséges kislánynak adott életet akik a Lily és Lucy nevet kapták. Az ikrek teljes neve Lily Todd és Lucy Todd volt és nagyon hasonlítottak Jasonre.
Két évvel később
Joker maga kínozta Jasont éveken keresztül és agymosta, hogy Batman az igazi gonosz de Harley is kivette a részét ebben.Arkham Knight is megjelent aki Batman halálát akarta és Barbarát is elrabolta. Én pedig T/n Gordon vagyok Barbara kishúga és két kislány édesanyja. Éppen az úton sétáltam a gyerekekkel mikor hirtelen elkaptak minket.
- Engedjetek el ti marhák!
- Kussolj vagy a gyerekek meghalnak. - mondta az egyik barom.
Majd egy autóhoz vittek amit az Arkham Knight vezetet.
- Mi a francot akarsz tőlünk?
- Batman eljön értetek és akkor megölöm.
Ezután pedig egy tetőn találtam magunkat. A gyerekek sírtak de nem mertek hangosan féltek. Én is féltem de sajnos Jason már nincs velem, hogy ilyenkor megvédjen. Bruce is megérkezet, Bruce már tudta, hogy ki is az Arkham Knight.
- Enged el őket Arkham Knight! - kiáltotta Bruce.
- Nem jobb ha van közsönség.
- Semmi közük nincs az ügyünkhöz. Eleget szenvedtek már azóta, hogy Joker megölte a lány párját aki az ikrek apja is volt. - mondta Bruce.
- Nem annyira érdekkel. - mondta Arkham Knight.
- Nézd meg kik ők jobban mert gondolom nem láttad az arcukat. - mondta Bruce. - A kicsik emlékeztetni fognak valakire és a lány is.
Arkham Knight így is tett, Bruce pedig reménykedett benne, hogy T/n és az ikrek nem halnak meg mert ők voltak azok akik életben tartották őket Jason halála után.
VOCÊ ESTÁ LENDO
DC Oneshots ✓
DiversosKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...