Гроза в Ґогвартсі

62 5 5
                                    

Опис: Темні хмари заполонили небо над школою магії та чаклунства. От-от довга гроза обрушить свою силу на голови усіх, хто живе в Ґогвартсі. Та що ж в цей час будуть робити студенти у різних гуртожитках? 

Попередження: Волендеморта не було, війни також. Ніхто не помер, усі живі. Скоріш за все присутній сильний ООС персонажів.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

З самого ранку усі студенти та викладачі Ґогвартса розуміли, що скоро буде дощ. Сірі хмари заполонили небо й закрили собою сонце, руйнуючи надії деяких на теплий день. Але, тим не менш, до самого вечора в погоді не було жодних змін. Лише хмари ставали темнішими. І лише тоді, коли ніч вступила а свої права, а студенти засіли в своїх гуртожитках, почався дощ, який супроводжували гроза. Блискавки освітлювали усе довкола не гірше місяця, якого сьогодні було не видно. А оглушливий тріск грому казав, що така погода затримається надовго. І як на цю негоду реагують студенти різних факультетів Ґогвартсу?

Ґрифіндор

— Рональд Білліус Візлі! Поверни мою книгу!

— Герміона, ти вже спала на ній, тож я просто поміняв їх на подушку!

— Я не спала, я вивчала новий матеріал!

— А слюна, яка ледь не впала на сторінку, то просто видалення непотрібної?

— Джині, ти мала бути на моєму б боці!

У вітальні Грифіндора, як завжди, шумно. Але особливо галасно було лише на вихідних, коли більшість студентів ігнорувала існування домашнього завдання і просто проводила час зі своїми друзями. А якщо перед цим був квіддіч чи похід до Гогсміду, тоді про тишу й взагалі не могло бути й мови. Тим паче, що зараз багатьом було цікаво: чим закінчиться невеличка біготня між Герміоною та Роном. Студенти вже навіть починали вболівати, обираючи собі фаворита та викрикуючи його ім'я. Дін Томас, за підтримкою Джині, голосно оголосив про збір ставок і замовк. Тому що одночасно сталося три події.

Перша. Вітальню залило ярким білим світлом, а одразу ж після цього пролунав грім. Абсолютно всі зрозуміли, що на вулиці таки почалась гроза. Друга. Рон зачепився за чиюсь ногу і просто впав, розтягнувшись, на підлозі. Заради справедливості, він одразу ж спробував встати, але не встиг, бо... Третя. Герміона з усієї сили вдарила подушкою хлопця по плечу та забрала свій підручник, який досі був у нього в руках. І після цього гордо пішла до крісла, на якому до цього сиділа. Ґрифіндорці розчаровано загуділи. Все таки, вони очікували чогось більш фієричнішого.

Фіклистопад2022Where stories live. Discover now