1.Kapitola-Cesta

265 12 0
                                    

Rose Weasley stála před vlakem na nástupišti 9¾ na nádraží King's Cross. Nedočkavě přešlapovala před vlakem. Její rodiče Hermiona a Ron se právě loučili s jejím bratrem Hugem. Ona každou chvilkou měla začít studium sedmého ročníku jako primuska a on zase třetího ročníku. Oba dva byli ale rozdílní. Ona studentka Havraspáru, on Mrzimoru. Ona nepolíbená, on lamač dívčích srdcí. Jediné v čem si byli podobní byli jejich zrzavé vlasy.

Rodiče naposledy objali Huga. Ron mu chtěl ještě pocuchat vlasy ale on rychle uhnul a začal se svým klasický proslovem: „Ale tati! Víš jak dlouho mi trvalo nagelovat si tenhle účes? Má to vypadat jako ledabylý rozcuch. To je teď v módě! Letos chci zapůsobit na Susan Brown a s tímhle se mi to už nepovede. Ach, proč mě je nechápete?" Popadl kufr a začal si za chůze urovnávat vlasy. Hermiona na něj ještě se smíchem zavolala: „Tak si to užij Cassanovo! Oblékej se teple Hugíšku!" Došel až k Rose. Ta se neudržela a vyprskla: „Hugíšku nezapomeň si obléct ten rolák od babičky!" Ten jenom protočil oči a prorážel si cestu vlakem. To ona byla v klidu. Místo měla už dávno zabrané.

Zamířila tedy na něj. V kupé seděli už její nejlepší kamarádky Chloe, Jessica a Olivia. Byli tu také Matthew a William. Nikdo nečekal, že tady vydrží víc jak 10 minut. Vždycky si někam zalezli s propašovanou lahví nebo petardami. Od nich se prostě nedá čekat nic dobrého. Člověk by čekal, že je zařadí do Zmijozelu nebo Nebelvíru. Řízením osudu se dostali do Mrzimoru. Kvůli jejich fórkům je hodně lidí přirovnává k Fredovi a Georgovi. To ale Rose z celého srdce nenávidí. George zná. Byl podle ní prostě úžasný. Často mluvil o Fredovi. Stále mu i po těch letech chyběl. Pojmenoval po něm dokonce i syna. Strašně jí mrzelo že nemohla poznat svého strýčka. Z vyprávění pochopila, jaký byl. Jedno ale věděla. George ani Fred by nedělali tak strašné vtípky jako Will a Matt. Noví vtipkaří totiž nevěděli, kde jsou hranice. Občas se ale zdálo, že Rose je jediná, která to vidí.

Tak se tedy posadila na místo a začala si s dívkami vyprávět zážitky z léta. Samozřejmě že si psali, ale to prostě není ono. Po chvilce se všechny raději převlékli do povinných uniforem Havraspáru se všemi doplňky. Rose odešla do kupé prefektů a primusů.

„Co on tady dělá?!" vykřikla. Všichni věděli koho myslí, Scorpiuse Malfoye, kluka se kterým se hádají už od začátku prvního ročníku. Ten se ale jen usmál a odpověděl jí: „Taky tě rád vidím, zrzečko. Letos budeme primusovat spolu. Co začít od znovu? Oba dva jsme dospěli. Co jednoduše smazat minulost? „Děláš si srandu? Ve čtvrtém ročníku si mi oholil kočku! Ve druhém jsem musela část toho jezera přeplavat, protože si mě tam strčil! V pátém si mi vyměnil šampón za peroxid. Vypadala jsem, jako kdybych měla a hlavě bílý chmýří. Pak se mi to začínalo vymývat. To vypadalo ještě hůř!"ječela na něj. Scorp se je pobaveně zasmál: „Jo to byli časy."

Z pohledu Rose:

Jen jsem si uraženě sedla vedle něj. Ty jeho blond vlasy, krásná tvář. Jak mu ladila modrá Havraspárská kravata s očima. Najednou jsem si uvědomila, na co zase myslím. V prvním ročníku jsem se do něj šíleně zamilovala. Nedala jsem na rady rodičů a seznámila se s ním. Byli jsme dobří přátelé. Najednou z ničeho nic se změnil a začal se chovat jako naprostý idiot. Naše přátelství se rozpadlo a začali jsme se nenávidět. Teď mi nabízí nový začátek? Jsem zvědavá jakou lumpárnu má zase na mě přichystanou. Já se tentokrát tak lehce nedám!

Dlouhou skoro až nekonečnou hodinu jsme probírali různé povinnosti. Jako hlídky na chodbách, famfrpálové zápasy, výlety do Prasinek a další věci. Všimla jsem si že se na mě Scorpius občas dívá. Nevěnovala jsem však tomu velkou pozornost.

Pár děcek na chodbě tam začalo řvát a běhat. Povzdechla jsem si a už chtěla vstát když mě právě on zarazil. „Ne, jen seď, já se o to postarám" Znovu jsem se posadila. Co se to sním děje?

Doufám že se vám část líbila :) Díly budou kratší ale za to by doufám měli vycházet častěji. Tento příběh píši sama a podle toho to vypadá :/ :D Potěší mě každý komentář i se na každý pokusím odpovědět i každá hvězdička:) Začínáme z pozvolna :)Na fotce je Scorpius :)

Hra na sváděníKde žijí příběhy. Začni objevovat