Pov Hunter
Hunter powiedz mi dlaczego. Twoja siostra to zrobiła?
W sensie? Spytałem dezejentowany.
Poszła na misję w której zginęła. O której mi nic nie wiadomo.Nie wiem wujku. Nić mi nie powiedziała. Ostatnio nic mi nie mówi...
Masz rację... ostatnio to nawet ja go nie poznaję.
Idę po nią.
Mogłem coś wyczuć. Kwiatki jej się na włosach nie pojawiały.
Wiem twój brat jest potężnym wiedźminem. Emocjiami kontroluje magię.W covenie medyków.
Fajnie Szept tu jest. Trzeba się pozbyć.
Szeptucha podnieść głowę.
Szept wystarczy cesarze.
Opowiedz co się stało.
Ciało...wodzie... złoty strażnik...tam...
Dobrze rozumiem. Masz przymusowy urlop na 2 tygodnie. Ja tu zostaję wiedź możesz już idź.
Po tych słowach Szept se poszedł. Było widać że to pierwsze ciało kogoś kto znał.Pov Hunter w swoim pokoju.
Co się jej mogło stać? Czemu my nic nie wiemy!
Co jeśli ona nie żyje?
Na razie jest w cesarskim covenie medyków (czyt:. szpitalu). Nie wiem co zrobię. Belos kazał mi przeczytać jakaś książkę w pokoju. W skrócie nie wychodź z swojego pokoju puki ja kogoś po ciebie nie wyśle.
Ech wygląda jak pokój 1 osób pomyśleć że dziele go z siostrą znaczy dzieliłem. Nie wolno mi tak myśleć!
O część Franek. Nie jestem zły na ciebie. Skąd ten pomysł? Porostu martwię się o siostrę. Boję się że jej nie zobaczę...
Pamiętam jak razem jako dziecko.
Waliliśmy się pokrzywami lub robiliśmy bapki z błota lub wymykawalismy się z zamka,przebieranki kiedyś walczyliśmy w szpilkach i sukienkach.
Ech spomienia nie do zapomnienia. Sumie tylko na treningach jestem widziałem ją w szpilkach, kortunach i sukienkach oraz spudnicach. Ale to było zabawne o potem doszły do tego gorsety leginsy kto podarł ten przegrał. Kilka razy udało mi się wygrać. Co skończyło się skręconą kostką. Co uznaję że to było irytujące, gdy spodnie ci pękały. Lub sukienka pokazuję o wiele inaczej niż spodnie heh pamiętam to skoda że to już koniec. Każdy ruch i bokserki widać. Sumie ona też nosiła je. Ech nie wchodź mi włosy Franek. Franek nie rób sobie gniazda z moich włosów! Dobra tylko nie nasraj mi tam dziś je myłem. Ej fryzurę mi zniszczyć Flapjack!Pov Sowim domu
Więc jak to się stało że doszłaś do Covenu tak młodym wieku. Spytała Ida
Słuchajcie że powiem tak jeden raz jedyny raz, bo nie lubię tego mówić.
Mój ojciec należał do cesarskiego covenu podczas jednej z swojej misji nie wróci do domu.
Tędy cesarz przyszedł do nasz i powiedział że tytan ma wielkie plany do mnie i mojego brata.A jak nazywa się twój brat?
Nie lubię o nim mówić.
A jak wyglądał?
Ten mały skrzat. Ha też blondyn tylko że on jest o wiele niższy niż ja.
CZYTASZ
Munder siostra Hunter One Shot Chyba
FanfictionNikt tego nie czyta W skrócie. Jesteś Muder. O 4 lata starsza od Hutera.