Як Мальвіна...

412 29 3
                                    

Бан Чан швидко скочив у улюблені білі кросівки та закинув на плече сумку.  Сьогодні він трохи проспав і трохи запізнювався до школи.  Але все ж таки це не завадило йому вже в автобусі написати "Доброго ранку, Єна" своєму інтернет-другу.  Ну як другові.  Нещодавно Чан запропонував йому зустрічатися, незважаючи на те, що вони жодного разу не бачили обличчя один одного.  Але обом було настільки приємно спілкуватися один з одним, що вони вирішили чому б і ні.  Та й фотографіями вирішили не обмінюватися, а пообіцяли один одному, що одного разу зустрінуться вживу.

  Через це, над Баном часто жартували друзі.  Не бачив ні обличчя, ні імені не знав, а вже у стосунках.  Але хлопець відмахувався, лише іноді кидаючи фразу: Нічого ви не розумієте.  Відповідь на його повідомлення надійшла миттєво.

  infox: доброго, Кріс.  ти тільки прокинувся??

  kristofer: я в автобусі.  трохи проспав.  що робиш?

  infox: у нову школу йду.

  kristofer: Ви вже переїхали?

  infox: сьогодні.  так хвилююсь.

  kristofer: не хвилюйся, малюку.  я тримаю за тебе кулачки.

  infox: дякую, хьон) ну я пішов.

  kristofer: удачі!

У цей момент автобус зупинився і Бан Чан вилетів із нього до школи.  У коридорі перед дзвінком його зустріли друзі.  Мінхо - рудоволосий хлопець з ідеальною фігурою, яка підходить для танців, чим він і займався у вільний час.  Чанбін - низькорослий юнак із широкими плечима (не дарма він займався боксом).  Кріс потис обом руки і вони увійшли до класу.

  - Знову всю ніч листувався зі своїм хлопцем?  - пошепки запитав Чанбін, а Мінхо хіхікнув.

  - Він учора переїжджав.  Ми не могли переписуватись.  - буркнув Бан, опустивши очі.

  - Просто зазвичай ти не запізнюєшся.  - обізвався рудий.

  - Я просто проспав.


  На перерві загальний чат прокинувся.  Чат, у якому перебували інші друзі Чана.

  hwangbitch: нарооод.  у нашому класі новенький!  такий симпатичний!

  leeknow: твій черговий коханець?  * смішний смайлик *

  yeonbokee: виправлення!  майбутній черговий коханець.

  kristofer: я повинен з ним познайомитися хехе.  Необхідно хлопця морально підготувати.

504: закохатися випадковоWhere stories live. Discover now