День стосунків

188 21 1
                                    

Після того повідомлення Єні не написав нічого.  Втім, як і Чан.  Кріс не вірив, що молодший не образився, він відчував, що йому погано, але нічого не міг зробити.  Почувався ідіотом зі своєю тупою закоханістю.  Як можна було так егоїстично вчинити?  Піднімаючись сходами в школі, Бан Чан почув тихі схлипи і голос, що належить Хьонджину.

  - Тихіше, Ніні... Чекай, я зараз повернуся.

  Хван раптом з'явився перед Чаном, на запитальний погляд кивнув угору і похитав головою і втік повз донизу сходами.  Кріс піднявся трохи вище і побачив Чоніна, що сидів на підвіконні.  Він був весь розпатланий червоний, а обличчя мокре від сліз.  Хлопець притис ноги до себе, обійнявши коліна і плакав.  Серце старшого тьохнуло і він сів у його ногах.  Бан м'яко торкнувся його руки і стурбовано запитав:

  - Ніні, ти чого?  Що трапилося?

  Молодший підняв на нього заплакані очі і притулився до його грудей, занурившись у ведмежі обійми Бан Чана.

  - Хьон... М-мене покинули... Я такий поганий?  - пробурмотів Ян.

  - Ні що ти.  Ти наймиліший хлопчик у світі.  Справді.

   - Тоді чому?  Чому він покинув мене?  Я справді дуже прив'язався до нього.  А він...

  - Тихіше... - Чан погладив хлопця по спині.  - Таке трапляється.  Люди розходяться.  Але якщо тебе вищі сили розлучають із кимось, значить зустріч із твоєю людиною ще попереду.  Або ти просто не зрозумів, що вже зустрів його.

  - Справді?

   - Звісно, ​​Ніні.  – усміхнувся Бан, витираючи йому очі великими пальцями.

  У цей момент з'явився Хьонджин, який присів навпочіпки і простяг синьоволосу пляшку води.  Чонін зробив кілька глибоких ковтків.

   - Ти як, малюку?  Краще?  - стурбовано спитав Хван.

- Так, дякую, хлопці.  Мені трохи краще.  – слабо посміхнувся Ян.

  - Може, підеш додому?  - Запропонував Кріс.  - Ти неважливо виглядаєш.

  - Ні... Я не можу пропустити заняття.

  - Тоді я піду.  - Сказав Чан і пішов у протилежний бік, все ще переживаючи за Ніні.

  ***

  - Хьон.  - раптом відгукнувся Чонін, коли вони з Хьонджином йшли до свого класу.

  - Що?

  Ян глянув на старшого.  Він продовжував дбати про нього хоч і той відшив його на початку.  Хьонджин дбайливий і добрий, хоча збоку здавався дуже зухвалим.  Чоніну подобалося проводити час з хьоном і, хоч він не впевнений, чи правильно робить, підійшов до Хвана і зніяковіло сказав.

504: закохатися випадковоWhere stories live. Discover now