Після ресторану Хьонджин запропонував Чоніну проводити його і той погодився. Всю дорогу старший про щось говорив без угаву, а Ян зовсім його не слухав. Він був занурений у свої думки. Він ніяк не міг збагнути. Адже Крістофер сам запропонував йому розпочати ці стосунки. Мало того, він довго вмовляв Чоніна, адже молодший сумнівався. А тепер що? Сам усе закінчив? Це такий прикол, чи що? Чонін хотів усе з'ясувати. Хотів спитати особисто, просто щоб зрозуміти.
- Ей, Ніні, ти слухаєш? - з роздумів його вивів голос Хвана.
Синьоволосий глянув на блондина і в душі з'явився смуток. Навіщо він дав Джину хибну надію? Вчинив як сволота. Не можна користуватися людьми. Але йому подобалося, що про нього дбають, та й кинули його. "Це не виправдання, придурок!" - подумав Чонін. Хьонджин наблизився на небезпечно коротку відстань. Ян занервував. Старший підняв руку і ніжно провів пальцями по його щоці.
- Ніні, ти мені дуже подобаєшся... - прошепотів він.
Хван надто близько нахилився до його обличчя і майже поцілував, але в голові Яна спалахнула яскраво-червона лампочка і він різко відвернувся, відступивши на крок назад. У такому положенні вони завмерли на кілька секунд. Потім Хьонджин вирівнявся.
- Вибач... - тихо сказав Чонін. - Ти... Ти для мене тільки друг...
- Це ти вибач, я не повинен був...
- Я вчинив безглуздо. Цього побачення не мало бути. Я скористався з тобою. Вибач, я дурень. - обличчя Чоніна палало від злості на самого себе. - Хьон, я хочу продовжити дружбу, але нічого більше. Вибач, що дав надію.
Хван слабо посміхнувся і сховав руки до кишень. Кілька секунд мовчання.
- Хьон...?
- Все нормально. Я припускав, що так буде. Вибач, що поліз цілуватися. Я схибив.
- Ми ж залишимося друзями? – з надією спитав Ян.
- Звісно.
На душі полегшало. Вони міцно обнялися і від радості Чонін навіть засміявся. Швидко попрощавшись, хлопець піднявся до своєї квартири. Одна думка цілий день крутилася в його голові і він все-таки вирішив втілити її в життя. Хлопець витяг телефон і швидко набрав повідомлення.
infox: привіт, хьон. ти зайнятий?
kristofer: привіт, Єні. я... зараз із другом у клубі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
504: закохатися випадково
FanficЧан має хлопця, але він ніколи його не бачив... Оригінал: https://ficbook.net/readfic/10455723 Автор оригіналу: https://ficbook.net/authors/2038938