Який ти, Чан-хьон?

181 23 2
                                    

Весь день Мінхо довелося вислуховувати скиглення Чана, про те, що їм не вдалося зустрітися.  І коли нарешті у старшого закінчився словниковий запас, а в Лі терпець, останній вирушив прогулятися.  У сусідній спортшколі поряд працював його знайомий, тож він без проблем зміг потрапити на тренування хокеїстів.  Мінхо любив хокей і колись навіть мріяв займатися цим спортом, але танці він все ж таки любив більше.  А дивитися на хокеїстів було його хобі.

  Шестеро хлопців майстерно ковзали по льоду, вправно передавали шайбу і вчилися повертатися один від одного.  Лі, спершись ліктями на бортик, залип на їхні рухи, шелест ковзанів об лід і дзвін шайби, що ударяється про ключку.  На протилежній від трибун стороні був напис: "Сильний той, хто сильний духом!"  Типова мотиваційна цитата для спортсменів.  А ось Хо раптом замислився.  Чи сильний він?  Чи може він боротися зі своїми страхами?  Іноді такі фрази діяли на нього.  А ще більше на нього діяла одна людина... Хан Джисон... Це ім'я без дебільної усмішки вустами Мінхо просто не вимовлялося.  Він уже уявив це прекрасне обличчя перед собою, як раптом перед ним з'явилася голова в хокейному шоломі і пролунав знайомий голос.

  - На що дивишся, гарний?

  Хокеїст зняв шолом і Лі дивився на нього не в змозі відірвати погляд.  Ці милі щічки, великі красиві очі, зубки, як у білки, які хлопець демонстрував своєю яскравою усмішкою та розпатлане чорне волосся.  Хо здивовано заплескав очима, милуючись милим хлопчиком, який стояв перед ним.  Той хіхікнув і тицьнув пальцем у носик Мінхо.

  - Буп!  Чого мовчиш?

  - А... Я дивився на вашу гру... - відповів старший, відводячи погляд від Джисона.  - Ви дуже круто граєте, я хотів би...

  - Ти мені подобаєшся.  - Раптом перебив його Хан і серце Лі, як стрибунець, поскакало в п'яти.

  - Що?  – перепитав Хо.

  Цього разу Джисон сперся на борт і мовчки притулився губами до чужих (?).  Це був м'який безневинний дотик, який швидко перервали.  Хан, усміхнувшись, підморгнув йому і послизнув назад на середину поля.  А Мінхо так і завмер на місці.  Йому щойно зізналися у почуттях?!  Сам Джисон?  Це сон??  Дурна усмішка з'явилася на обличчі Лі.  Це взаємно.  Це чорт візьми взаємно...

  ***

- Ліксі-хьон!  - Вигукнув Чонін, вибігаючи з класу.

  Фелікс обернувся і широко посміхнувся, спостерігаючи за тим, як молодший, підскакуючи, наближався до нього.  Він пошмагав його по волоссю.

  - Новий стиль?  - поцікавився Лі, натякаючи на новий колір його волосся.

  - Так... Захотілося щось змінити.  - Ян уп'явся в підлогу, збентежено колупаючи паркет носком черевика.  - Хьон, у мене до тебе питання...

  - Ну валяй.  Що таке?  - Запитав старший, поправивши сумку на плечі.

  - Слухай... А ти з Чан-хьоном добре спілкуєшся?

  - Ну так.  Ми ж друзі.  А чому ти питаєш?

  - Мені просто цікаво... - Чонін почухав потилицю.  – Ми майже всіх обговорювали.  Я знаю про всі ваші хоббі, у тому числі й стосунки.  Але про Чан-хьона нічого.  Я хочу більше дізнатися про нього.

  - О!  Чан – це всесвітня загадка.  - хихикнув Лікс.  - І що ж тобі цікаво?

  - Він зустрічається з кимось?  Просто він останнім часом якийсь сумний ходить.  Може щось трапилося у стосунках?  – обережно спитав Ян.

  - Знаєш, ти маєш рацію.  - сумно зітхнув блондин.  – У нього був хлопець.  Знаєш... Це були не зовсім звичні стосунки.  Вони зустрічалися віртуально – він його ніколи не бачив.  А зовсім недавно хьон сказав, що вони розлучилися.  Що там трапилося, я не знаю.  Але після цього хьон став таким сумним.

  Тепер Чонін переконався.  Його віртуальним хлопцем був Бан Чан.  Але він не отримав відповіді на своє головне запитання.  У кого закоханий Бан зараз?  Хто став причиною їхнього розставання?

  - А зараз?  У нього немає нікого?

  - Здається ні.  Але ти можеш і сам у нього спитати.  – усміхнувся Фелікс.  - Ось він іде.

  Чонін обернувся і побачив Бан Чана власною персоною.  Його трохи кучеряве волосся було зачесане вбік, широкі плечі, здавалося, тримали на собі весь світ, а на блідій шкірі виділялися червоні губи.  Вигляд у нього був чи сумний, чи втрачений.  "Що відбувається у його голові?"  – подумав Ян.  Він уперше побачив Мінхо, який так активно говорив про щось.  Лі-старший щось розповідав, розмахуючи руками, але Чан, схоже, його не слухав.

504: закохатися випадковоWhere stories live. Discover now