IX

2.4K 67 1
                                    

Dominico szemszöge: 

Amint belépett az üveges ajtón köszöntött is bennünket Matteoval.

-Szép jóreggelt mindenkinek! -Ezekkel a szavakkal lépett be az ajtón életem nője.

-Neked is hercegnő -Erre a becézésemre Everly arca elpirult és elgondolkozott egy pillanatra.

Beljebb lépett a nappaliban,pontosan oda ahol Maettoval álltunk. Megpuszilta a borostás arcomat amire nem számítottam de baromi jól esett egy ilyen zűrös reggel után. Szoros ölelésbe vontam. Nem akarom soha el engedni magam mellől! Szeretem ezt a nőt. Hátat fordított nekem, így a karjaimmal a nyakát öleltem. 

-Van valami ötlet, vagy körbe járhatom a birtokot Brunoval és Félixel együtt? -Erre mindannyian nagyot néztünk de Drake csak a háttérben kuncogott.

-Honnan tudod a kutyák nevét hercegnő? -Kérdeztem tőle,mire zavarodottan megszólalt ami irtó édes volt tőle, de ezt még át beszéljük.

-Háát tudod drágám, a reggeli köszöntést mindenki megérdelmi. Úgy ahogy azok a kis cukika kis kutyusok is! -Amíg felvezette a kis monológját, folyton csillogtak sötét zöld szemei,amit láthatólag nem is gondolt. De azok a szemek,mindent elárultak róla. Gyönyörű volt.Mindenben,és mindenhogy.. Amire befejezte a kis mondanivalóját,már el is tűnt én pedig az üveges ajtó felé vezettem tekintetem,hogy mielőtt kilépne figyelmeztessem hogy megölöm a fiúkat. 

-Amint kilépsz azon az ajtón, megfojtogatom őket! -Everly ezen csak kuncogott egyet.

-Ne bántsd őket nyuszika,tök jófejek! -Ezen csöppet meglepődtem de igaza van. A nyuszika becézés rohadt aranyos volt a szájából, a srácok meg valóban jófejek voltak vele ezért nem bántom őket még viccből se. 

-Valami tervetek van mára,vagy mostmár végre lesz egy nyugis napunk is? -Kérdeztem a srácoktól akik mellé letelepedtem a kanapéra. Drake és Xavier folytatták tovább az xboxozást. Zane valamit pötyögött az ipad-en. Gondolom a pénteki akciót tervezgeti. Mi ketten Matteoval pedig, csak figyeltük a történéseket.

-Na jólva, ha senki sem ad választ a kérdésemre,akkor ki megyek és iszok egy kávét! -Mindenki rám nézett, én pedig nem teljesen értettem a helyzetet.

-Elmondaná valaki hogy akkor most mivan? -Kérdeztem a srácoktól értetlenül.

-Kedves főnök, Xavierék ki dobták azt a szörnyű kávét, tehát most csak tea van itthon illetve alkoholok tömény mennyisége. -Válaszolt az imént feltett kérdésemre Zaneű

-Szuper,akkor ha nem megyünk ma sehova, iszom egy kis whiskey-t.

El indultam a konyhába, és mikor oda értem Marina-val találtam szembe magam aki valamit nagyon főzött és kifejezetten jó volt az illata. Nem kérdeztem inkább meg tőle,hogy mi az. Úgy is nekünk főzi,az ebédnél úgy is kiderül.Főleg akkor ha nem jön közbe semmi más ami félbe szakíthatja az étkezésünket. 

- Marina azt megkérdezhetem Öntől,hogy milyen reggelit vitt fel Everly-nek? -A kérdésemre felém nézett és már válaszolt is 

-Igen uram! 1 kis tálban szőlőt,epret,mandulát,és málnát raktam ahogy kérte. A tányérra 4 gofri került még,amiket nutellával kentem meg. Került még a tálcára a kisasszonynak, shake illetve egy palack buborékos víz is. Ennyi uram.

-Szuper,köszönöm szépen! Úgy hallom akkor minden felkerült rá amit kértem Öntől. -Erre csak rám mosolygott és folytatta tovább a főzést.

Elővettem egy poharat és öntöttem bele egy kevéske whiskey-t. Húzóra megittam és éreztem ahogy átjárja a testemet és égeti a torkomat a szeszes ital. Marta a torkom,de ez mindig így van mikor húzora iszok belőle. Vissza raktam a helyére a whiskey-t és vissza sétáltam a nappaliba.

A védelmező maffia +18 (szünetel)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang