X

2.4K 67 0
                                    

Everly szemszöge: 

Miután vissza zártam a kutyákat a ketrecükbe beléptem az üveges ajtón. Nappaliba sétáltam ahol még mindig a srácok ültek, viszont most csend telepedett az egész helyiségre. Dom mellett nem ült senki, ezért gondoltam helyet foglalok mellette. Felhúzva a lábaimat, szólásra nyitottam a számat.

-Dom, valami eszméletlen szép helyen van a villád! -Dom rám vezette ezen kijelentésemre a tekintetét és mosolygott. Aggodalmat és dühöt véltem felfedezni szemeiben, de nem hinném hogy az előbbi kijelentésem miatt.

-Köszönöm! -Legalább megszólalt..

-Srácok,ti pedig valami eszméletlen nagy palotában éltek! -A srácok rám vezették tekintetüket és csak nevettek. Én is nevettem egy aprót velük, hiába is volt kissé vicces komolyan gondoltam. Tényleg baromi nagy az a ház és gyönyörű is!.

-El kell férnünk, az már biztos! -Szólalt fel Drake a volt falkavezér,aki át adta nekem a szerepét.

-Meg a kutyáknak is, ha jól láttam! -Ezen megállapításomon, Dom-ra vezettem a tekintetem aki jó ízűen csak elmosolyodott.

-Néha kénytelenek vagyunk be engedni őket! -Szólalt fel Xavier, amit mindenki csaj egy mosollyal díjazott.

A srácok valamilyen oknál fogva, szépen lassan elhagyták a nappalit így Dom-ot és engem kettesben hagyva, amit őszintén szólva nem bántam mert nagyon jól érzem magam Dominicoval hiába nincs köztünk semmi. Fenébe is,hogy érzéseket táplálok a volt védencem jóképűsége miatt! Ezen gondolkodásmódomra Dom vállára hajtottam a fejem és úgy néztem tovább, a kedvenc sorozatomat. 

Arra lettem figyelmes, hogy Dom nagyon keres valamit. Felállt amire a fejem le csúszott vállairól ezért elfoglalva ülő helyét lehajtottam a fejem. A tv távirányítót kereste, mert mire vissza fordult hozzám már a kezében tartotta.

-El ne kapcsold! -Utasítottam Dom-ot, amire furcsán nézett rám

-Miért ne? -Kérdezett vissza értetlenül, amire felálltam és kikaptam a kezéből a távirányítót és vissza ültem a helyemre ha netán leülne, legyen helye.

-Mert ez a kedvenc sorozatom! -Erre Domincio nagyot nézett majd helyet foglalt mellettem.

-Béna és felszerelés nélküli bank rablókat bámulni? -Ezen kérdésére a szemeim majd kiestek, annyira meglepődtem rajta

-A Money Heist igenis jó! -Erre a kijelentésemre csak megforgatta szemeit, én pedig hangosítva egy kicsit a tv-n, el indítottam.

Hirtelen öltettől vezérelve, leállítottam a sorozatot és Dominico felé intézve szavaimat rá kérdeztem mert fúrt a kiváncsiság. Persze valamit sejtettem de nem szerettem volna kutakodni az életében.

-Látszik rajtuk,hogy nincsenek kellően felszerelkezve és a csapatuk sem megbízható.Kezdők és nagyon max csak 2 ember éli túl akik ki is tudnak menni a bankból. A 2 közül, egy fix megsérül. Ha igazából is megtörént volna ez a bank rablás,már semelyikőjük sem lenne életben. Ilyen összeszedetlen és béna csapattal meg pláne. -Dominico elég összeszedett és bő információval tartalmas választ adott, amin nem lepődtem meg. Gondoltam már akkor amikor megismertem, hogy nem csupán csak viccből került oda a rendőrségre. Kimért volt már akkor is, és iszonyat szexi. Jaj miket gondolok már megint, te szent isten. 

Gondolataimból kizökkenve,el indítottam a mai nap már másodszorra a sorozatot. Körülbelül a felénél járhattunk,amikor hangzavarra és futásra lettünk figyelmesek. Domincio az ajtó felé kapta tekintetét amit az enyém is követett. Xavier és Zane álltak az ajtóban, és Xavier már közölte is amit kellett.

A védelmező maffia +18 (szünetel)Where stories live. Discover now