На дворі вже як початок 2022 року, 31 грудня, та й роботу ніхто не скасовував. Але робота не як не бентежила молоду Блайт, на відміну від погоди за вікном. Хоч погода і не найкраща, але під затишною ковдрою, сидячи на дивані з ноутбуком на колінах і келихом червоного вина на стільниці, було досить комфортно працювати.
Працює Еміра, як вже можна зрозуміти в дома, вона програміст і на даний момент друкує новий код. Взявши зі столу келих вина роблячи ковток, з телефону одразу почувся дзвін повідомлення пропалюючий вуха в таку холодну пору року. Взявши в руки свій гаджет, відкривши його зелено-волоса помітила повідомлення від заблокованого контакту, який був підписаний як "Гном.". У голові одразу наринули спогади зі шкільних часів, і нещодавньою з нею зустріччю, яка закінчилася дивно.. оскільки це був єдиний контакт у телеграмі у молодої дівчини, який був підписаний саме так. Все-таки відкривши телеграм і зайшовши в листування з колишньоб однокласницею Блайт розблокувала її помічаючи декілька повідомлень.
Повідомлення були про запрошення піти разом до клубу, згадавти шкільні часи, досить дивно бачити таке повідомлення від людини якої ти ненавиділа 7 років, а після закінчення школи одразу забула. Вибору не було, та й сидіти днями та ночами в дома, максимум виходячи на вулицю в магазин за продуктами не найцікавіше заняття, так що тонкі та довгі пальчики досить швидко надрукували позитивну відповідь та уточнення де й о котрій. Коли на телефон надійшла адреса клубу і час ближче до 10 вечора зелено-волоса попрощалася з шатенкою відправивши тій рандомний стікер вимкнувши, та телефон знову взялась за роботу.
Час уже піджимав до 9:30 поки молода особа лежала на дивані зробив ще ковток червоного вина. Тільки зараз у голові Блайт згадалася її однокласниця і похід у клуб ляснувши себе по лобі. Поставивши на половину порожній келих на стільницю і вставши з дивана Блайт вирушила до своєї кімнати.
Кімната з себе мало чого уявляла, зазвичай господиня квартири спить на дивані разом з котом під ім'ям Грінч, так що в кімнаті рідко буває. Меблів майже не було, крісло, ліжко та шафа, досить скромно як для однієї з Блайтів. Пройшовши до самої шафи дівчина відкрила її взявшись шукати потрібний одяг. Вибір досить швидко впав на білу сорочку і порвані джинси, та й само собою на верх потрібно щось накинути, під куртку, наприклад піджак.