תודה לקוראת החמדמדה על הרעיון המקסים🦄
שבועיים לאחר מכן:
סיימון הסתכל על אחיו ברחמים. עם כל זה שהוא עצבן אותו לפעמים, הוא לא איחל לו להיראות כך.
ג'יימס שוטט ברחבי הבית בלי מעש, עיניו ריקות והוא בקושי תקשר.
לכולם זה כאב לראות אותו כך.
לפעמים סיימון היה שומע את אמו בוכה בלילה ואביו מנסה להרגיע אותו.
כולם דאגו לו, אבל ג'יימס לא שם לב לדבר. ראשו היה מלא במחשבות על ריף.
סיימון לפעמים חשב שאולי עדיף שריף כבר יופיע. שיוציא את ג'יימס מהשחור שליבו שהה בו.
ואולי, היום הזה יגיע מתישהו.
לפחות לפני שנשמתו של ג'יימס תתכלה לחלוטין.כל המשפחה ישבה בסלון, צופה בסרט.
ג'יימס גם היה שם. אבל רק גופו. התודעה שלו הייתה במקום אחר לחלוטין.
הוא הרגיש ריגוש מסוים, משהו שלא חש שנים. רגש שהתגעגע אליו בלי לשים לב.
משהו מתקרב. הוא מרגיש את זה.
"אמא, מישהו צריך להגיע?" ג'יימס שאל את אמו שישב לידו.
ראשו של אלכס הסתובב במהירות אל עבר בנו. "לא מתוק שלי. אתה בסדר? אתה צריך משהו?" הוא שאל בדאגה וליטף ברוך את פניו של ג'יימס.
ג'יימס הביט באמו בבלבול. "אני מרגיש... אני מרגיש שמישהו שאני צריך עומד להגיע." הוא מלמל וכולם הזדקפו במקומם, מסגירים את העובדה שהקשיבו.נהמה נמוכה נשמעה מכיוון טום. "הבנזונה הזה-"
אלכס מייד הביט באהובו "טום, תשמור על הפה שלך. תלך לדלת ותחכה שם. ג'יימס תישאר כאן, ואל תזוז."
הבטא הביט בהוריו בהיסוס "מי מגיע?"
אלכס הביט בטום בחשש ואז החזיר את מבטו אל ג'יימס. "ריף, אהוב שלי. ריף עומד להגיע."
הפרצוף המזועזע של ג'יימס היה מעורר רחמים. "מה? איך אתם יודעים את זה? למה הוא מגיע?" הוא החל להיאבק בעצמו ונעמד בפתאומיות. מבטו לא יכל להיות עצוב יותר. "הוא כאן..."טום זינק לעבר הדלת וליבו פועם בפראות. האשם לשברון ליבו של בנו נמצא מעבר לדלת, והוא עומד לשלם על כל שניה של סבל שגרם לג'יימס בשנתיים האחרונות.
"אבא לא!" הצעקה של ג'יימס נשמעה ועצרה את טום במקומו.
הבטא צעד בצעדים חוששים אל עבר הדלת ופתח אותה בזהירות. "מה אתה רוצה?"
ריף, בן 18, גדול יותר, יפה יותר, עמד בכניסה כשידיו מחזיקות פרחים זהובים ועיניו מביעות חרטה.
"ג'יימס אני מצטער." קולו נהיה עמוק יותר והעביר בגופו של ג'יימס צמרמורות של געגוע.
"למה עכשיו באת?" הקול של הצעיר מבניהם נשבר. "למה עכשיו נזכרת ששכחת אותי מאחור?"
ריף שמט את ידיו לצד גופו. "לא רציתי לפגוע בך..."
"אבל זה מה שפאקינג קרה!" הקול הזעום של טום נשמע ומיד חבטה כואבת הונחתה על פרצופו של ריף והעיפה אותו לאחור.
"פאק!" הצרחה של האלפא הדומיננטי הצעיר נשמעה ממרצפות הכניסה שמחוץ לבית."שלא תעיז להתקרב אל הבן שלי שוב!" טום שאג ובעט בבטנו של ריף בחוזקה.
צעקה אחרת ומוכרת עצרה אותו מלהמשיך.
"אבא זה מכאיב גם לי!! תפסיק!" ג'יימס כרע על ברכיו ואחז בבטנו בכאב.טום הביט בשני הבחורים שנאנקו בכאב, לא מבין מה מתרחש.
"טום, בייבי, מה הולך כאן?" אלכס הופיע מאחור והתבונן על הכל בהלם.טום הסתכל על האומגה שלו בחרדה. "אלכס, הם נשמות תאומות"
טםטםטםטםטםםםםם
מתרגשים?
YOU ARE READING
my handsome daddy 2
Любовные романыעונה שנייה ל my handsome daddy השלישייה גדלה והנה הרגע הגורלי מגיע. מי האלפא? "ג'יימס הוא הבטא סייימון ולוקאס האלפות." "מה?!" ובנוסף לכל האכזבה, יש גם בחור אחד. אבל הוא לא הבחור הנכון. או שכן? -"אתה נעלמת. בשביל מה??" -"לא רציתי להרוג אותך!" מכי...