Parmaklarını burun kemerine yaklaştırdı burun ucunu hafifçe sıktı. "Hatunum." Dedi kaşlarımı çattım, başını hafifçe yüzüme doğru eğdi. "Onun öyle olmadığını biliyorsun." Burnuma küçük bir öpücük kondurdu. "Beni aldatmadığını biliyorum, gece Alex ile biraz konuştum sana yaklaşan bütün erkekleri öldürüyormuşsun."
Yüzümü buruşturdum. "En yakın arkadaşım ile dedikodumu mu yaptınız." dedim birkaç adım geriye gittim. "Çok ayıp insanlar hakkında konuşmak çok ayıp. Ben sen-" başıma giren şiddetli ağrı yüzünden birkaç adım geriye gittim, Nicolas'ın bana verdiği ilaçların bedenime işe yaramadığı için yan etki yaratmıştı. "Başım." Gözlerimi açmaya çalıştım, sıcak ellerini şakağımda hissettim yavaşça mesaj yapmaya başladı.
"Verdiği sıvı bedenine yan etki yapmış olmalı." Dedi başımdaki ağrı yavaşça dinmeye başladı, dokunuşları ağrımı iyileştirmeye yetiyordu. "Beni aldatmadığını biliyorum. Taylor dün akşam bana sayılar ile ismimi yazdığını söyledi ama sen açık açık kocaman harfler ile ismimi yazıp sonuna ünlem koymuşsun." Kıkırdadım. Yavaşça elimi tuttu, kalçalarımı yatağa yerleştirip parmaklarını birkaç dakika şakağımdan uzaklaştırdı. Arkama geçip daha yavaşça mesaj yapmaya başladı.
"Acılarım senin yanında geçiyor ama sen bana çok büyük acı verdin." Dedim sesim oldukça uykulu çıkmıştı.
"Casus olmak istemiyorsun ama Lina'nın seni casus yapmak için zorlamasına izin veriyorsun." Dedi derin nefes verdim ben casus olmak istememiştim katil olmak bana yetiyordu. "Bebeğimiz.." birkaç dakika nefes almaya çalıştı. "Bilincin açıkken senden alındığı için mi bana nefret dolu gözlerle bakıyorsun."
Yutkunmaya çalıştım canım acıyordu. "Minik ceylanı benden aldılar." Dedim sol gözümden bir yaş süzüldü. "Bana dokunması için yalvardım ama o minik ceylanıma dokundu. Bana dokunsaydı atlatırdım ama Şimşek bebeğim senin yüzünden benden gitti bunu atlatamıyorum."
Ben hep ölüm çiçeğiydim hala öyleyim. "Ben özür dilerim. Olayları öğrenmeden senin duymanı istemedim." Dedi parmaklarını şakağımdan çekti. "Hakkım yok ama özür dilerim. Sana o acıyı verdiğim için özür dilerim."
Derin nefes verdim, yavaşça ayağa kalktım. "Benim Lina'nın yanına gitmem lazım dersim var." Dedim yavaşça kapıya doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Masalı +18
ChickLitKazanmak mı? Yoksa kaybetmek mi? Kaç kere hayata karşı savaşımda kazandım, girdiğim her savaşta çoğunlukla kazanırdım.. Peki neden bu savaşta kaybettim... Neden kalbim aşk savaşına yenik düştü? "Bebeğim" dedi başımı kaldırıp ela gözlerimi siyah...