Part 5

52 7 0
                                    

Sissi reggel Blaine ágyában kelt fel. Csókkal köszöntötték egymást reggel és átölelték egymást. 

-Mától csak a tiéd vagyok.-mondta Sissi.

-Én meg a tiéd. Bármi is lesz minket nem választhat el senki egymástól.-mondta Blaine.

-Bizony! Már most várom a közös perceinket.

-Akkor ma legyünk csak egymással! Szökjünk el és töltsünk el egy remek napot együtt! Étterembe mennénk, bejárnánk a várost és közben még jól is szórakoznánk.

-Csodásan hangzik!-mondta Sissi.

Sissi telefonja ekkor csörögni kezdett és Bloom hívja éppen. Sissi kapkodva vette fel a telefont.

-Szia Bloom!-köszönt a telefonba Sissi.

-Hugi merre vagy? Nem voltál itthon az este és aggódok érted. Csak nem Johnnal vagy?-kérdezte Bloom.

-Nem! Egy kis hotelben vagyok. Minden a legnagyobb rendben van csak már nem volt energiám hazamenni.

-Na mindegy várlak haza!-mondta Bloom és letette.

Sissi ekkor visszadőlt az ágyba.

-Mennem kell!-mondta Sissi kicsit elkeseredetten.

-Bloom várhat. Inkább valósítsuk meg a tervünket!-mondta Blaine.

-Most tényleg nem megy. De majd valamikor megcsináljuk. Lehet elkéne mondanom Bloomnak a kettőnk dolgát.

-Mi? Nem! Elmondja mindenkinek és akkor John fülébe fog jutni.

-Megbízhatsz benne! Nem mondja el senkinek.

-Jó akkor neki elmondhatod.-mondta Blaine.

-Köszönöm! Szeretlek!-mondta Sissi és megcsókolta Blainet.

-Én is téged!-mondta Blaine.

Sissi aztán felöltözött és elindult haza. Később aztán Blainenek is eljött az ideje felöltözni és elindult a városba. A városban összetalálkozott Johnnal.

-Helló tesó! Nem láttad Sissit? Egésznap őt kerestem.-mondta John.

-Helló! Fogalmam sincs hol van! Nézted már otthon?

-Igen. Bloom szerint nem otthon aludt. De ha nem otthon és nem is nálam akkor hol?

-Ez örök rejtély marad testvér! Elvégre egyébként ismered Sissit. Tudod, hogy nem szeret egyhelyben maradni és mindig vágyik valami kalandra.-mondta Blaine.

-Igazad van! Amúgy van mára valami programod?

-Egyenlőre nincs. Majd úgyis lesz!

-Okés! Szép napot! Ha meg látod Sissit akkor hívj kérlek!-mondta John.

-Mindenképpen foglak akkor!-mondta Blaine.

John megköszönte és elindult tovább Sissit keresni. Blaine pedig megnyugodott és büszke volt magára, mert lazán kezelte a helyzetet. John egy kis keresés után hazament és ott várta őt Alma Lilivel és Jakeel.

-Jutottatok valamire?-kérdezte John.

-Semmire! Nem tudjuk miért támadnak fel sokan.-mondta Jake.

-Én tudom mit kell tenned de te lusta vagy hozzá!-mondta Lili.

-Nem fogom felhívni Jaxet és Lucifert! Ők most Lucifer városában vannak. Mi is a neve? Riflend?

-Szerintem pont az!-mondta Jake.

-Várjatok! Lucifer és Jax a Földön vannak? Ez eddig miért nem tűnt fel nekem?-kérdezte Alma kicsit meglepetten. 

-Mert Riflend jóval odébb van!-mondta John.

MegváltottakWhere stories live. Discover now