Zeynep bu gün bize gelecek bir sürpriz varmış .Meraktan camda beklemeye başladım o sırada Zeynep geldi.
''Elçin cim birazdan sürpriz gelecek hazır ol''
''Ney acaba Zeynep ya merak ediyorum ya ''
O sırada kapı çaldı. Zeynep direk kapıyı açtı bir kadın ve bebek arabası vardı ben ilk başta komşu sandım.
''Hoş geldiniz''
''Ne oluyor ya ?''
''işte sana sürpriz bebek bakacağız bu gün''
''Yok artık''
Ben daha bebek bakmayı bile bilmezken, Zeynep bana tanımadığım bir bebeğe bakacağımızı söylüyor .Zeynep içeri aldı bebeyi ,bebek dediğimde 1 buçuk yaşında.
''Bir de bu eksikti biz daha kendimize bakamıyoruz Zeynep''
''Elçin söyleme hadi de bebeğin mamasını hazırlayalım''
''Of peki ya sen bebekle ilgilen bende mamasını hazırlayayım olur mu?''
'' Bebeğin bir adı var tamam mı ? Adı Nilda''
Zeynep, Nilda ile oynarken bende bebeğin mamasını hazırlıyordum. O sırada Zeynep bağrını duydum.
''Kesin bir şey oldu ya''
''Elçin!''
Ben gittiğimde odaya ne göreyim benim en sevdiğim filli pijamamı Nilda çekiştiriyordu.
''Bir bebeğe sahip çıkamadın Zeynep!''
''2 Dakika tuvalete gittim ne yapayım ya altıma yapacak halim yok Elçin''
Ben o sırada Nilda'nın elinden pijamamı almaya çalışıyordum tabi ki elinden aldım. Ev bayağı dağıldığının farkındaydım ama şu anda toparlayamazdım Nilda'nın mamasını yedirip uyuttuk. Ben bir yandan evi topluyor bir yandan da Zeynep'e söyleniyordum o sırada Nilda uyandı .Bir ara hiç uyumadı sandım. O sırada bir koku geldi .
''Zeynep ! burada çok kötü bir şey kokuyor''
akalım of bu koku Nilda'dan geliyor!
Nilda için bez getirirken kapı çaldı .Kapıya doğru gittim. Karşımda Mert duruyordu.
"Yok artık ya yine mi sen?"
''Asıl senin ne işin var burada ufaklık!''
''Burası benim evim !''
''Saçmalama ya senin evinde benim kardeşimin ne işi var ?''
''Mal mal konuşma ya annen verdi bize bakmamız için tamam mı?''
''Çekil şuradan kardeşimi alacağım. ''
Mert beni öküz gibi itekleyip içeri girdi.
"Ne oluyor Mert senin burada ne işin var ya ?"
"Ben de size çok meraklıydım sanki.Kardeşimi almaya geldim."
"Hiçbir yere gidemezsin! Çat kapı gelip kardeşimi alacağım diyorsan yanıldın ilk önce evi toparla !"
"Saçmalama Elçin!"
"Böyle Mert Bey işinize gelirse. "
Ben direkt kapıyı kitledim. Evi toparlamadan gitmesin diye (biraz saçma ama olsun hayvanlığın bedeli) Mert bana atar yapıp her şeyi tıkıyordu . Ben en sonunda pes ettim yoksa düzgün olan şeyleri de bozacak diye atar yaptım.
"Ne o her şeyi tıkıyorsun Mert!?"
"Hayır saçmalama !"
Nilda sürekli yanımıza gelip sevimlilik yapıyordu. Çok tatlı bir bebekti ve hiç abisine benzemiyordu . Mert Nildayı kucağına aldı. Kapının kilidini açıp bebek arabasına Nildayı oturttu, çantayı da alıp hızlıca kapıyı kapadı. Ben ise şaşırmadım. Klasik hayvan egosu işte ne olacak . En çok Nildaya üzüldüm. Hayvan bir abisi var.
☼MERHABA ARKADAŞLAR OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM BÖLÜMLERİMİZ DÜZENLENİYOR BİLGİNİZE... ☼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Belam
Dla nastolatkówElçin bu sene yeni okula geçmiştir. Tabi ki de okulda ki zengin züppe olan Mert be arkadaşlarınla tanışıncaya kadar her şey yolundadır.Tanıştıklarında nemi olacak onu tam olarak bilemeyiz yemi olacak ? yoksa kazanmı?