Розділ 1

349 21 2
                                    

Вже пройшов тиждень після похорону батьків і 2 тижні після того як я знайшла їх мертвих. Я знала рано чи пізно їхня залежність від алкоголю і від азартних ігор ні до чого хорошого не приведе. Так і сталось .
  Сьогоднішній ранок почався як і завжди. Зараз я вже працюю на 2 роботах. Хоч і їх немає вже, зате борг після них є і то великий. Я розуміла,що їх не зупинить факт ,що мої батьки померли. Вони мені дали термін до кінця того тижня. Я мала виплатити більше ніж 20 тисяч $.
     Я слухаю музику в наушниках. Вона допомагає мені розслабитись і забути хоч на який час проблеми,які у мене зараз є. Я відчуваю дуло пістолету на моїй голові.
- Не рухайся- каже чоловічий голос
Я виконую це ,хоча не розумію хто це. Вони за грошима мали прийти аж у п'ятницю. Зараз тільки понеділок
Він забирає пістолет і прикладає якесь шмаття до мого обличчя. Я намагаюсь вирватись.
- Відпусти- кажу я- Допоможіть, рятуйте - кричу я , але мені ніхто не допомагає.
Він мене піднімає і я намагаюсь вирватись із його хватки, починаю бити його
-Що вам тре...- не встигаю договорити я,оскільки він притискає це шмаття ще сильніше до мого носа і я  втрачаю свідомість.
                            1 місяць тому
Я приходжу із роботи додому. На порозі стоїть жахливий запах,тому я вбігаю на кухню, де ледве сидять мої батьки.  На столі я бачу пару бутилок горілок. Я дивлюсь на них.
- Доця - починає казати мама- гм, ой, у нас є новина ...
- Яка?- кажу я і моєму голосі відчувається ненависть до них. Саме через них я змушена була кинути університет, на який я поступила на бюджет.
- Ми програли у покер- каже тато і починає сміятись
- Я за вас рада,але яким боком тут я?
- Ми програли...ой... квартиру
-Ви ж зараз не серйозно?- кажу я
- Вони абсолютно серйозно - каже якись чоловічий голос і я обертаюсь. На порозі кухні стоїть якись чоловік років 40-50
- Хто ви такий? - намагаюсь щось говорити я
- Не твоє діло, але ти і ваша сімейка повинна виплатити мені борг
               

Ти моя Where stories live. Discover now