Розділ 2

287 20 0
                                    

                        2 тижні тому
Весь цей час я намагалась зібрати гроші. Батьків просто закривала у вдома,щоб вони знову не пішли у казино.
Я як завжди верталась додому після роботи. Зайшовши до квартири я чую якийсь звук,точніше крик.Я швидко біжу до джерела звуку. Двері із спальної кімнати батьків відкрити. Я боязко зазирнула туди. Мої батьки були зв'язані.
- Ма..ма, тато, що сталоося?
- Багато чого сталось - чую я голос і обертаюсь бачу того чоловіка- твої батьки так і не виплатити борг і я маю їх покарати.
Чоловік дістає пістолет
- Не ...тттреба-  кажу я ,точніше намагаюсь хоч щось казати оскільки мій голос тремтить
- Вже надто пізно
Він пістолет спочатку наводить на маму і за секунду постріл.
- Мама - кричу я
Потім він різко наводить на тата пістолет і знову постріл
- Не виплатиш борг ти наступною будеш - говорит чоловік і виходить із будинку
                Теперішній час
Я лежу у машині. Рік і ніг не відчуваю. Рот заклеїний. Я чую як у машині грає тиха музика. Я не ризикую відкрити очі тому просто  знову намагаюсь заснути і це мені вдається.
Прокидаюсь лише тоді коли мене хтось бере на руки. Швидче за все, він, закриває двері і закриває їх і ми йдемо. Я просто роблю вигляд ніби й надалі сплю.
Через деякий час він ставить мене на стілець і прив'язує до нього. Чоловік мене легенько б'є мене щоках і я ризикую відкрити очі.
Світло зразу засліплює очі і я мружусь. За пару секунд я вже бачу пару силуетів.
Один хлопець сів навпроти мене і здер мені із рота скотч і тільки тоді я змогла нормально вдихнути. Я нічого не казала і просто дивилась на хлопця. Він дивився  на мене.

Ти моя Where stories live. Discover now