Capitolul 3-Intalnirea

92 10 0
                                    

Sambata.O zi perfecta de a te relexa.Mda...pentru toti înafara de mine.
-Da?spun răspunzând la telefon
-Kate, stiu ca ma iubesti si stiu ca ai fi vrut sa stai toata ziua in pat si sa lenevesti,dar ai putea sa ma ajuţi cu ceva?
-Ce mai vrei de data asta, Noah? Sper sa nu mai fie ca data trecuta!Inca mai am cateva vânătăi de la baba aia nebuna!
-Pai,am o noua iubita si ies cu ea in oras in seara asta,însa sunt prea timid,iar daca ştiu ca tu eşti acolo nu o sa mai fiu asa timid. Te rog eu din tot sufletelul meu asta mare,ma ajuţi?spune Noah fiind sigura suta la suta ca face boticul de catelus.
-Bine...vi sa ma ei la 6.
-Perfect!Multumesc mult,mult de tot!Paa!
Închid telefonul si il pun pe noptiera, trantindu-ma inapoi in pat.Si eu care speram sa am o sambata in care ma relaxam si uitam de toate problemele.
17:45
M-am îmbrăcat cu o pereche de blugi negri,tăiaţi in genunchi si cu o bluza alba,pe care scria Free your mind.Am aplicat putin fon de ten,putin rimel si un luciu de buze cu gust de cireşe.M-am încălţat cu vesnici mei conversi,albi si am iesit in fata casei .
***
Eram in fata unui restaurant nu prea sofisticat si nici prea elegant(stilul meu) asteptando pe asa zisa Amalia.Dupa zece minute de cand am sosit,am dat cu ochii de o fata cu parul saten si cu doi ochi de ciocolata belgiana.Era putin mai inalta decat mine si purta o rochita pana la genunchi de un albastru marin.
-Amalia!Tu ar trebui sa fi Katelyn.Noah mi-a povestit despre tine!zice fata satena din fata mea.
-Se pare ca imi stii deja numele,deci,incantata!
Am intrat in restaurant lasandui mai intai pe cei doi porumbei.Noah ma anuntat ca eu voi sta singura la masa din colt,nu departe de a lor.M-am indreptat spre acea masa,asezandu-ma si comandand pentru inceput ceva de baut.
Doua ore.Au trecut doua ore plictisitoare in care eu tot ma holbam la cei doi,rareori luand cate o gura mica din pahar .Am simtit cum masa se misă putin,in fata mea apărând un băiat cam de varsta mea.
-Buna,ma numesc Jason si sunt disponibil!Tu esti?ma intreaba baiatul blond ce se afla in fata mea.
-Buna!Ma numesc fa pasi ca nu imi pasa cine esti sau cum esti si pleaca de aici!Incantata!raspund la intrebarea lui de dou bani.
-Kate! Plecam! striga Noah catre mine
M-am ridicat de la masa,lasandul pe Jason sau cum naibi il cheamă cu ochii in soare.In cateva minute am ajuns in fata casei mele.Oh,casa!Ce dor imi era de tine!Credeam ca nu se mai termina seara asta!Am urcat scările de la casa,urmand sa deschid usa.Mi-am lasat tenesii langa usa si am urcat in camera la mine pregatindu-ma pentru un dus lung.
Dupa vreo ora in care am lasat fiecare strop fierbinte sa ma linişteasca,ceea ce a funcţionat,am iesit din baie sărind direct in patul meu pufos.
Uuu!Un mesaj!De la cine o fi oare? Imi spun in minte deblocandu-mi telefonul

Yeii!Capitol nou...de la cine credeti ca a primit Kate mesaj?
Spuneti-mi părerile voastre despre carte si despre orice vreti voi!
P.S:Scuzaţi greselile.
Si nu uitaţi: comm and vot

Katelyn(IN PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum