- Emily mam nadzieję,że jesteś gotowa! I tak już jesteśmy spóźnione!- usłyszałam z dołu wrzaski mojej rodzicielki.
Tego dnia miałam poznać nowego partnera mojej mamy. Tak bardzo nie chciałam tego spotkania z powodu mojego taty. A tak tata... odkąd zdradził moja mamę przestałam ufać mężczyzna. Każdy jest taki sam. Zawsze przedstawiałam ojca w najlepszym świetle, zachowywał się jak ojciec, którego zazdrościło mi wiele moich rówieśników, do czasu gdy w wieku 10 lat zostawił mnie i mamę dla 5 lat młodszej od siebie kobiety. Mimo,że upłynęło już 7 lat, wciąż czuje do niego uraz jak i obrzydzenie. Czy osobę która przesyła Ci wyłącznie życzenia na święta i urodziny można w ogóle nazwać ojcem?
- Za 5 minut będę gotowa!- wyrwałam się z swoich zamyśleń i odpowiedziałam mamie po czym przejrzałam się ostatni raz w lustrze. Ze względu na warunki pogodowe w Los Angeles postawiłam na czarne skórzane jeansy które świetnie opinały moje pośladki, a do tego wybrałam idealnie dopasowany biały sweter z wycięciem w serek. Moje długie ciemne włosy zakręciłam na lokówkę, a makijaż był czysty i subtelny. Gotowa pokierowałam się na dół, gdzie czekała na mnie rodzicielka.
Mama: dłużej nie dało rady się szykować? Od 20 minut czeka już na nas Ken ze swoim synem - zaczęła w pośpiechu szukać swoich kluczy do mieszkania.
- Mamo przecież dobrze wiesz,że wolałabym zostać w domu... -przez chwile zamilkłam a mój mózg przeanalizował ostatnie słowa wypowiedziane przez moja rodzicielkę.
- Jak to kurwa z synem?! Proszę powiedz mi, że się przesłyszałam!
- Emily kochanie proszę zwracaj uwagę na słownictwo, nie przesłyszałaś się, Ken ma syna. Lukę jest tylko rok od ciebie starszy, napewno się dogadacie, a przynajmniej postaraj się być dla niego miła- posłała mi lekki uśmiech.************
Hej kochani! Zaczynam swoją przygodę! To moje pierwsze dzieło pod tytułem „ zakazany owoc" i mam na nie mega super pomysły! Mam nadzieje ze moje pomysły z głowy uda mi sie przelać na to opowiadanie i wam sie spodoba! Mam nadzieje ze miłe mnie przyjmiecie i to opowiadanie trafi do jak największej liczby osób!
Buziaki!❤️
CZYTASZ
Zakazany Owoc
Novela JuvenilPo śmieci swojej matki stał się zimnym draniem,każdy schodzi mu z drogi, tylko nie ona. Do tej pory żył na własnych zasadach i w swoim świecie, lecz pojawiła się ona. Ona pyskata dziewczyna, o równie ostrym charakterze jak on, czy będą umieli ze so...