Odun Bey - 6

17 0 0
                                    

Uzun bir ara veren ben deniz sahalara geri döndüm yanı inşallah olur kankalar.
Yazım hatalarım afola ve iyi okumalarr .
Bide şey var vote ve yorumlarınızı alabilirmiyimm.

Allah boy vermiş pos vermiş tip vermiş karizma vermiş birazdan fazlada odunluk koymuş olmuş size tahsinn.
Düşünme burcu yapma kızım unutuyorsun
He he unutuyorum aka şimdi karşımda gülüyo yani nasıl bakılmaz be ulan.

Bu mert yiğidosu bizim kızı naptı nerde bunlar derken kafamı sağa bi çevirdim çifte kumrular geliyo mertin eli suyun omzunda bizim su kız utanmış yanaklar kıpkırmızı ayy yalnızlar kervanının first üyesi benim.

Kiminin dersi bitmiş kimi hala bahçede sürünüyo derken bir ses duyuldu
Bir bana bakın lan diye tabikide benim tek odunuma ait bu ses.Dönelim bakalım ne diycek.

'Gençler ben geçen gün içinizden birinin benim için değerli birinin kalbini kırdım farkında olmadan'
Değerli kelimesini öyle bi söyledi ki sanki hayatım der gibiydi.Devam etti konuşmaya

'Ben onu hepinizin önünde kırdım şimdi hepninizin önünde beni affetmesini istiycem. Destek olun.
BURCU senden herkesin önünde özür dilerim beni affet.'

Dedi bağırarak aa dostlar tutun ben ölüyom ama bu okulda benden başka burcu var dimi var yani vardır aaa tahsin bakma öyle vallahi bayılıcam kalbim dayanamıycak.
Yanımamı geliyo o vallahi mi su nerde su verin bana iki o bi haşmıydı o neydi bi ondan bi benim buralarda en yakın kuzum olacaktı.

Burcu özrüm şimdi kabul mu dedi yanıma gelip bana bakarak gözlerime bakıyo böyle inanmazsınız ama bende ki kalp saat 200 e vurdu artık.
Ee- evet ta- tamam dedim. Ama bu kekeleme nerden çıktı heyecan yaptım ben biliyomusunuz biraz öyle şey oldu ondan da şeyden şey yaptım seyi şey edince .

Tamam barıştık sevindim o zaman ben dedi devrik cümle oldu o canısı o öyle olmuyodu orda fiilimsimi kullanıyoduk napıyoduk ay ben iyi değilim aa dostlar.
yavaş yavaş herkes dağıldı biz hala bakışıyoruz.

Ben geçiyim hani önümdesin ya dedim çekilmesi için çekildi kenara ama o surattada bir gülüş var siz şaaptınız onu şimdi uzun uzun anlattırmayın bana.

Odun BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin