"SÜRTÜK"

2.1K 88 1
                                    




İYİ OKUMALAR.****



Uyandığımda hıçkırık sesleri duydum birisimi ağlıyordu ? gözlerimi açıp etrafı gözlerimle taramaya başladım camda şevval eli ağzında ağlıyordu neden ? ne olmuştu ki ? yataktan doğrulmak istediğimde gıcırdama sesleri ile şevval benim olduğum tarafa doğru gelip yastığımı düzeltti başım feci ağrıyordu şevvale baktığımda gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu onu kim üzmüştü de ağlamıştı


'' Ne oldu lan sana yoksa bir kızla kavga ettiniz ve o seni dövüp saçlarını bozdu sonradan yüzüne tükürüp gittiği için mi ağlıyorsun''


'' Çok şapşal sın biliyorsun demi salak ben mi dövüleceğim o kızın varya ağzına sı..... '' lafını söyleyemeden ağzını kapattım bu kız nasıl hiç bir şeyi umursamadan yaşıyor hiç mi aklında soru işareti kalmıyor.



'' Napıyorsun kızım yaa hastanedeyiz bari burada rahat dur '' elimle hala ağzını kapalı tutuyordum kafasını sallayarak gözleriyle elimi gösterdi elimi hemen ağzından çektim


'' Az daha tutsaydın nefes alamamak rahatlatıyormuş insanı böyle ak saçlı dede geliyor elini uzatıyor falan ironik ya'' Şuan benle alay ediyor ya deli bu kız odanın kapısı açılınca benimle ilgilenen doktor girmişti.



''Bugün nasılız bakalım küçük hanım ''çok sevecenlikle söylemişti bu lafları kendimi iyi hissediyordum ve buradan bir an önce kurtulmak


''iyiyim buradan sıkıldım sadece hastaneleri hiç sevmem de ''


'' Zaten buraya taburcu olmaman için sebep olmadığını söylemeye geldim artık hazırlanabilirsin ''


'' Çok teşekkürler ''


''İyi günler geçmiş olsun'' dedi ve odadan çıktı şevvalin yüzü solmuştu bir anda ne oldu ki neyse bunu ona sonra sorarım şevval giyeceğim kıyafetleri yatağa koyup çıktı.


------


''Hadi ben hazırım gidelim artık şu kokulu yerden '' şevval sitemime tebessüm ederek cevapladı oysa ben onu ciddi söylemiştim.


''Tamam sabret bee biliyoruz hazırlandığını çıkıyoruz işte ne dır dır ettin '' dedi yüzünde ki sevgiyi görmek güzeldi. bunun üstüne diretmeyip hastaneden çıktık. Dışarıda Adnan beyi görmüştüm çok şaşırmıştım bu adam ağlamışmıydı ve beni tüm gece beklemişmiydi. ya buralarda neler dönüyor daha fazla dayanamam öğrenmem lazımdı.



'' Neden herkes ağladığını açıklayabilir mi? ben uyurken neler oldu banada anlatın ya çatlayacağım şevval de doktoru görünce yüzü soldu Adnan Bey sizde ağlamışsınız '' çok merak etmiştim ellerimi saçlarıma götürüp oynamaya başladım rahatlıyordum o zaman iyi geliyordu.

YENİ OKULUM (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin