Eve bangun dari tidurnya dia melihat jam sudah pun pukul 8.a.m waktu untuknya bekerja..
Selesai sahaja mandi eve terus start dan meluncur laju di halaman rumah menuju ke sebuah cafe kegemaranya.
" As always" kata ku kepada cashier tersebut kerana mereka sudah tahu apa yang ku inginkan ...
"For you " dari pelayan cafe itu
"Thankyou" balasku
Cafe ni sebenarnya tempat aku lepak dan jumpa client .
"Lama dah tak nampak cik eve " tanya salah seorang staff cafe tersebut.
" Biasala busy sikit lately ni. Harini datang sebab rindu my fav tea ni"
Kata ku"Alaa rindu tea jeke? Kami tak rindu?"
Kata aish. Aish ni kawan aku dia ni la tauke cafe ni HAHAHAHA."Alah buat apa nak rindu kat kau buang masa je" kata ku saja buat dia sakit hati. Btw aish ni partner aku dalam dunia mafia ni , dia buat nak ada business sendiri so aku follow je
"Okay la i gotta go" lalu aku bangun dari kerusiku dan ingin membayar . Tibe2 badan ku rasa panas . Rupanya staff cafe ni melanggar ku dan air tersebut kena kat aku
"Omaigod , I'm so sorry... Sorry saya tak sengaja " kata budak tu sambil lap bajuku yang terkena air tadi
"No , it's okay dear nothing serious" balas ku buat dia sedikit lega. Aku memandang nama dia yang ada pada baju yang dia pakai .Lalu aku bantu dia angkat cawan yang pecah tadi..
" Sedap nama awak" cantik pula tu ,kata ku lalu dia pandang ku pelik Dan dia tengok bawah .
"Ouhh , yaa thankyou" balas medina lalu terus bangun menuju ke dapur.
"Sorry beb " kata aish
"Sokay" aku keluar dari cafe dan menuju ke markas kuKini eve tidak menjadi eve tapi ACE ..
Itu adalah dirinya saat dia sudah mula masuk kerja . ACE seorng yang dingin ,kuat ,handal ,cekap ,bijak dan sebegainyaTiba sahaja eve di markasnya semua mula tunduk hormat dan ucapkan "selamat pagi" kepada eve.
"Pagi" balas eve dingin sekali.
"Semua masuk bilik meeting sekarang" kata ku ada bende yang perlu dibincangkan.
Aku menunggu semua teamku masuk dalam bilik meeting bila semua dah ada aku mulakan bicara.
" Baiklah , kita ada projek baru. Black horse nak kita hasilkan perluru yang boleh menembusi 7 lapisan dinding"
Kata ku sambil menyusun kertas di atas mejaku." Jadi aku nak korang semua kemukankan cadangan dekat besok "
Kata ku lagi ,dan aku bangun dari kerusi ke menuju ke office ku .Tok tok tok
Pintu office ace diketuk dari luar
"Masuk " balas eve
" Baru jumpa jalan ke" tnya eve pada aish yang baru sampai markas.
" Alahh sorry la beb , aku bagi ceramah sikit dekat customer aku sorang tadi " balas aish
" Kenapa dengan customer tu " tanya eve pelik , jarang2 customer kena ceramah dengan owner biada owner ke ceramah dengan customer
" Dia marah budak medina tu sebab hantar lambat , padahal yang buat air dia tu aku ,haa lepastu kata taknak bayor la air tak sedap la ,takde duit cakap jela takde duit " kata aish dengan nada geramny.
Eve dengan aisg sahaja dalam office akan jadi soft tapi dengan yang lain dis dingin, tapi dia masih lagi soft jiks apa yabg diminta itu dapat.
Jam dah pukul 10 malam tiba waktu ku pulang .
Hello guys 😊, kine author kembali dengan book 2 , author harap korang suka dengan book 2 ni, so stay tune for next update!!! Enjoy
YOU ARE READING
I'LL BE WITH YOU
ActionKITA DITAKDIRKAN BERSAMA.. I will be with you till i die . Eve seorang mafia yang mempunyai kuasa yang tidak boleh mati melainkan dengan "CINTA" Medina , perempuan malang yang terlalu banyak masalah dan bala yang datang kepadanya. medina keingi...