Ο οδηγός με αφήνει μπροστά από το σπίτι του Σπένσερ. Ο λόγος που με κάλεσε το πρωί, όταν αγνόησα την κλήση του επειδή ήμουν με τον Μέλβιν, ήταν για να με καλέσει στο πάρτι που διοργάνωνε στο σπίτι του. Οι γονείς του θα έλειπαν για απόψε και έτσι βρήκε την ευκαιρία να καλέσει μερικούς φίλους από το σχολείο για να διασκεδάσουν. Αυτά ακριβώς ήταν τα λόγια του. Μόνο που αυτό που μου περιέγραψε στο τηλέφωνο, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που βλέπω τώρα μπροστά μου.
Η αυλή είναι πλημμυρισμένη από κόσμο που ορκίζομαι πως δεν έχω δει ποτέ ξανά στην ζωή μου. Η μουσική παίζει στη διαπασών και εγώ παίρνω μια βαθιά ανάσα προτού ενωθώ με το πλήθος. Σοβαρά τώρα, που διάολο θα τον βρω;
Περπατάω αναζητώντας τον στις άγνωστες παρέες που χορεύουν στην αυλή. Ελέγχω μέσα στην πισίνα, ανάμεσα στα κορίτσια της ομάδας τσιρλίντερ. Δεν είναι πουθενά. Βγάζω το κινητό από την τσάντα μου και του στέλνω μήνυμα. << Είμαι έξω>> .
Έχω ήδη μετανιώσει που ήρθα. Αυτός ο τρόπος διασκέδασης δεν με αντιπροσωπεύει και το χειρότερο είναι πως ο Σπένσερ το ξέρει. Προφανώς ο λόγος που μου είπε πως θα μαζευόταν απλά μερικοί φίλοι, ήταν ξεκάθαρα για να πείσει να έρθω.
Τον βλέπω να πλησιάζει προς το μέρος μου με το γνώριμο χαμόγελό του και ένα κόκκινο πλαστικό ποτήρι στο χέρι. Χωρίς να μου πει κουβέντα με τραβά από την μέση και ενώνει τα χείλη του με τα δικά μου. Η γεύση από το αλκοόλ και το τσιγάρο με ξενίζει. Δεν ήξερα καν ότι κάπνιζε.
- Είσαι πολύ όμορφη. Λέει σε απόσταση αναπνοής από το πρόσωπό μου και εγώ του χαμογελάω βεβιασμένα.
- Ευχαριστώ. Απαντάω και εκείνος τυλίγει τα δάχτυλά του γύρω από τα δικά μου. Με τραβά προς την είσοδο του σπιτιού και για καλή μου τύχη τα πράγματα εδώ μέσα δείχνει να είναι πιο ήρεμα.
Πλησιάζουμε προς την παρέα που κάθεται στο σαλόνι και από μακριά βλέπω τον Μέλβιν με την Χάνα σκαρφαλωμένη πάνω στα πόδια του. Το κοντό ασημί φόρεμά της καλύπτει οριακά τους γοφούς της και ο τρόπος που τον φιλάει μου φέρνει αηδία.
Ο Σπένσερ μου δείχνει την άδεια θέση στην γωνία του καναπέ και μου προσφέρει ένα ποτήρι με βότκα. Κάθεται ακριβώς δίπλα μου, τυλίγοντας το χέρι του γύρω από την μέση μου και μου χαρίζει ένα απαλό φιλί.
- Έχεις κακό γούστο Κάνσον. Ακούω την φωνή της Χάνα που αποφάσισε να βγάλει επιτέλους την γλώσσα της από το στόμα του Μέλβιν.
ESTÁS LEYENDO
Olivia
Novela Juvenil《Να θυμάσαι πως υπήρξες το πιο ευτυχισμένο κεφάλαιο στην ζωή μου και πεθαίνω ευγνώμων που βάζω την τελεία εδώ. 》 Μια ιστορία έρωτα που προσπαθεί να επιβιώσει ανάμεσα σε εκφοβισμό, ρατσισμό και σε ένα λύκειο που... Δεν θα ήθελες να πας.