§4§

46 5 0
                                    


"Odaadtuk a jegyeket majd beléptünk a koncertre!"

Ahogy beértünk tömegnyomor fogadott, megálltunk egy helyen közel a színpadhoz és vártuk a koncert kezdetét. Nem kellett sokat várni és megjöttek ,ezt onnan is lehetett hogy amint felléptek a színpadra óriási sikoltozás vette kezdetét. Nem nyújtottak rossz látványt az biztos ,de amikor énekelni kezdtek akkor még jobban meg lehettet érteni hogy mit is esznek rajtuk. Két tehetséges srác ,angyali hanggal és jó kinézettel. Jómagam is szeretem a zenéjüket, nem olyan fan szinten hogy tudjam mi a kedvenc színük meg ilyenek de azért szeretem. Egymást követték a zenék ,amikor elkezdték a Make you believe in love-ot megszomjaztam így elindultam innivalót venni.

-Hova mész? -kiáltotta utánam Nina.

-Veszek valamit inni!-feleltem.

-Hozz nekem egy kólát, légyszi!-kérte

-oké!

Nehezen átvergődtem a tömegen és vettem két kólát ,majd elindultam volna vissza ami hát nem nagyon ment, így úgy voltam vele hogy félre állok és megvárom a végét a tömegnyomoron kívül .Találtam egy padot a tömegtől nem messze ahol jól rá lehetett látni az egészre. Írtam Ninának hogy hol vagyok s ,hogy ott megvárom. Elérkezett az utolsó zene ami a First kiss volt. Ilyenkor mindig kihívnak egy lányt a színpadra a közönségből és neki éneklik. Most is erre került sor, őszintén nem nagyon érdekelt hogy kit választanak egészen addig amig Marcus rám nem nézett ,igen át a tömegen és egyenesen rám.

-A mostani kiválasztottunk ,te lennél ott a padon.......


Itt is lenne a következő fejezet egy "kicsi" kihagyás után .De visszatértem. Remélem tetszeni fog ez a fejezet is, kicsit rövid lett ,bocsi. Ezentúl már több fejezet jön ha nem is egy legalább két hetente megpróbálom hozni.

Köszi hogy elolvastad!

-

First kiss[Marcus ff.]Where stories live. Discover now