Sziasztok Pető Rebeka vagyok igen Pető Brúnó a bátyám lépjünk túl ezen.
20 éves vagyok és budapesten élek a bátyámal jó a kapcsolatom. A haverjainak nem mutatott be azal az idokkal hogy nyomulnának. Na mindegy térjünk rá az életemre.
Reggel ara keltem hogy valaki ráfeküdt a csengőrr röktöntudtam hogy Brúnóaz. Leballaktam és ajtót nyitottam.
B:Szevaszzzzz-köszönt
R:Csá-köszöntem egy kicsit bunkón
B:na ara gondoltam hogy bemutatlak a fiúknak-mondta miközben levágta magát a kanapéra.
R:tényleg-csodálkoztam.
B:ja ara gondoltam hoyg össze költözhetnénk-mondta miközben bejött utánam a konyhába.
R:felőlem úgyis unatkozom egyedül-mondtam miközben lefőztem egy kávét.
R:kérsz néztem a bátyámra.
B:nem kösz már ittam.
B:na öltöz fel és elmegyünk hozzánk a fiúk már ott vanak.
R:ok.tudják hogy megyek?
B:nem meglepi vagy na de meny öltözni.
R:ok megyek már.Felöltöztem és el is indultunk.
Mikor oda értünk hallotam hogy megy a zene és röhögnek.B:szevasztok gyerekek-köszönt a bátyám.
R:sziasztok-köszöntem én is
S:mivan Brúnó csak nem becsajoztál-röhögött Spacc mire muszáj volt elnevetnem magam.
*Brúnó rámnézett*
B:kösz hugi kösz
P:hugi???
B:igen szeretném bemutatni a hugomat Pető Rebekát.A fiúk is bemutatkoztak utána elkezdtünk beszélgetni minden faszságról malyd jött Milánnak egy nagyon jó ötlete.
M:gyerekek felelsz vagy mersz??
S:bene vagyok.
B:én is.
R:nekem ok
P:lets gooooooooooo.Elkezdtünk játszani és én következtem.
S:Rebeka felelsz vagy mersz?
R:merek.
S:ülj bele Peti ölébe.
R:okBeleültem Peti ölé és így folytattuk a játékot.
R:én megyek már fél 11 van.
B:ok hazaviszlek de pakolj hogy minél hamarabb költözhess ide.Brúnó hazavitt és elment.Elindultam fel és elővettem egy bőröndöt és elkezdtem pakolni. Bepakoltam jópár ruhát utána elmentem zuhanyozni és aludni.
Reggel felkeltem csináltam egy kávét felöltöztem és befejeztem a pakolást.
Délután 4 óra van most fejeztem be a pakolást és írtm Brúnónak hogy jöjön értem.Nemsokára ide is ért bepakoltunk a kocsiba és elindultunk.
Mikor odaértünk Bruno megmutatta a szobám én pedig elkeztem pakolni.5 hete hogy ideköltöztem az életem egy káosz amikor beköltöztem akkor szakítottam a barátomal elégé megviselt de már jólvagyok. 5 fiúval egy lakásban nem könyű. Ma viszont házi bulit tartunk. 1 óra múlva kezdődik a buli úgy hogy elkezdtem mészülődni.
*2órával később*
Már nagyban megy a buli itvan Manu, Spacc, Bruno, Marics, Majlo meg Hanna. Hanna a legjobb barátnőm.
Ép felelsz vagy merszezünk elégéberúgtunk és hát az volt a feladatom hogy csókoljam meg a Milánt. Meg sináltam Peti elég idegesnek tűnt de nem igazán folalkoztam vele.
Reggel egy erős kezet éreztem a derekamon és mikor megfordulta Maricsal találtam szembe magam. Kimásztam a jezei közül és mentem kávét csinálni meg bevettem egy fájdalomcsillapítót. Felmentem és látam hogy peti már fent van.
R:szia
P:szia
P:figyelj van valami amit már rég el akarok mondani.
R:mégis mi?-néztem rá értetlenül.
P:én szeretlek-mondta.
R:szeretlek-ismételtem el amit mondott.*megcsókolt*
Persze a bátyámék is tudnak időzíteni és pont most nyitotak ránk.B:hell-mi a fasz
S,M:uuuuuuuu
R, P:hello-köszöntünk.Brúnó idegesnek látszott amit megértek.
M:ti most együtt?
P, R:igen
B:gyere egy kicsit-mondta Petinek.*Brúnóéknál*
B:figyelj tesó engem nem zavar csak ne bántsd meg.
P:nem fogom.*2 ével később*
Két éve hogy együtt vagyunk Petivel nagyon jól megvagyunk.Na de térjünk vissza a jelenbe.
Ma reggel nagyon fájt a hasam és hánytam is ezért gyorsan le mentem a gyógyszertárba és vettem terhességi tesztet. Mikor hazaértem megcsináltam a tesztet és............... Pozitív.
*3 ével később*
Már 3 éves a kisfiunk és 3 éve vagyunk házasok el sem hiszem hogy ez történt most várom 2 második babánkat aki lány lesz Petivel még mindig imádjuk egymást és boldogok vagyunk.
_______________________________________
Sziasztok ez az első köny vem amit írtam. Remélem tetszik.Szerintem elég rossz lett de igyekeztem.
Köszönöm hogy elolvastad😊