Part 14. - LOL.

4.5K 156 16
                                    




Csináltam én is egy kávét magamnak és leültem a nappaliban található kényelmes és hatalmas kanapéra.
Benjamin azóta sem jött elő, gondolom kurvára haragszik rám vagy a fasz se tudja mi baja van jelenleg velem.
Miután megittam a kávét elmosogattam a csészéket és lassú halk léptekkel elindultam a szobám felé. Ahhoz, hogy betudjak menni a saját ajtómon, el kell mennem Benjamin szobája előtt.
Halkan oda osontam és gondoltam hallgatódzom egy kicsit hátha megtudom mit csinál odabent.
Óvatosan az ajtóhoz nyomtam a fülemet és lélegzet vissza fojtva figyeltem, vagyis hallgattam.
A nagy semmit.
Egy árva hang vagy szuszogás nem jött át az ajtón. Ben valószínűleg pihen vagy alszik. Jobb, ha békén hagyom, majd előjön, ha akar.

Felegyenesedtem és tovább osontam a szobámba. Mikor hangtalanul becsuktam az ajtót meghallottam, hogy kinyílik Ben szobájának ajtaja.
Ezt a mázlit. Majdnem lebuktam.
Távolodó lépteket hallottam a padlón, biztosan a konyhába ment ki.
Újra kinyitottam az ajtót és lassan kidugtam a fejemet. Észrevettem Bent, amint háttal áll nekem és valamit néz.
Nem viselt mást, csak egy fekete boxer alsónadrágot. Nagyot nyeltem, mert a torkomból a gombóc azóta nem akar eltűnni, hogy megláttam őt a szürke melegítőnadrágjában.
Félig meddig megfordult, de a feje még mindig egy irányba nézett. Nem tudtam kivenni mit nézz pontosan, de olyan volt mintha a plafont bámulná.
Mikor megfordult teljesen visszaugrottam a szobába, és amennyire csak lehet becsuktam az ajtót.
Reszkettem, hogy befog nyitni hozzám és akkor majd nem tudok neki mit mondani.
A léptek ismét súlyosak lettek majd egy hangos kattanás és ismét csukva volt a szobájának ajtaja.

Leültem az ágyra, ami nagyon kényelmes volt és hirtelen nem tudtam, hogy mihez kezdjek.
Elővettem a laptopomat, gondoltam majd munkával gyorsabban fog telni az idő, de tévedtem.
Harminc perc alatt megírtam minden emailt és megírtam egy projekt tervezetet is.
Hátra dőltem a puha párnán és gondoltam itt az ideje kicsit szórakozni.
Megnyitottam a randikereső appot, amin még Trevorral, azaz Benjaminnal beszélgettem. Gondoltam egy kis ismerkedés nem árthat nekem, azok után, ami történt. Böngésztem az ismeretlen arcok között mikor hirtelen felugrott egy kis ablak.

Trevor (32) Online

Hogy micsoda?
Ezt nem hiszem el.

Rányomtam, hogy biztos legyek benne, hogy ő az. A sejtés beigazolódott, meg is nyílt az oldal, ott voltak a beszélgetéseink is, és az ahogy lebeszéltük azt a randevút is.
Újra kamuzik és így nőzik? Ezt nem hiszem el.  Már majdnem elkezdtem neki gépelni mikor gondoltam miért nem szórakozhatnék én is egy kicsit.
Kijelentkeztem a fiókomból és gyorsan regisztráltam egy vadiújat.

Cynthia Sunshine.

Hú de kurva találó név. Benjamin erre biztosan ráfog harapni.

Létrehoztam a profilomat majd rögtön el is kezdtem a keresést. Az internetről letöltöttem egy nem túl átlátszó kamu képet, amit be is illesztettem profilképnek.
A keresést 1 km-re állítottam így tudtam, hogy kifogja adni nekem Bent, azaz Trevort.
Nem is kellet sokat keresni, a hatodik kattintás az ő profilja volt. Rányomtam, hogy kedvelem és vártam, hogy vajon mikor fog ő lépni erre.
Míg vártam, válaszoltam David email-jére, hogy minden rendben, Benjamin nagyon kedves és semmi probléma nincs vele.
Hogy nem szakad rám az ég a füllentéstől.
Jelzett a kis hang, hogy értesítésem érkezett. Rámentem az oldalra és már meg is volt, Trevor is kedvelt engem.
Nem haboztam, azonnal írni kezdtem neki.

- Szia Trevor, tetszik a neved.

- Kösz Cynthia, a tied is elég klassz.

- Mit keresel vasárnap este egy randikereső oldalon? – Jézusom de szar kérdés ez.

Vakrandi az ördöggel. +18Where stories live. Discover now