SRB-6

789 57 15
                                    

Ben bu bölüme aşık oldum, yazarken de çok sevdiğim bir şarkıyı dinledim. Siz de dinleyin, uyumlu oluyor. Multimedia'ya koydum, dediğim yerde açabilirsiniz :) Bir gün geciktiğim için üzgünüm, ama sizde lütfen yorumları yapın. Artık çok az kişi yorum yapıyor, eskilerden kimse kalmadı sanırım.



''Geliyor, Mira vallahi geliyor!''


''Kaç yönünde? Bana bakıyo mu? Ay Beste bir şey desene ya!''


''Şu an sağ ayağıyla bir adım attı, şimdi sol attı, sağ-sol-sağ-sol-sağ-!!


''Ay Beste!''


''Tamam tamam, durdu şimdi, ayy, kaşar Zeynep'in yanında! Ay bakamayacağım Mira.'' diyip elleriyle gözlerini kapattı Beste.


''Ne Zeynep'i ya?'' der demez ışık hızıyla arkama dönmemle birine çarpmam bir oldu. Kuzey kollarımdan tutarken:


''Sakin ol Mira.'' diyip gülümsedi. GÜLÜMSEDİ! Soğuk değil miydi artık? Arkama kaçamak bir bakış attığımda Beste yandan yandan gülüyordu. Tekrar önüme döndüğümde tek kolumu dolaba yasladım.


''Naber Kuzey?''


''İyidir, seni sormalı?''


''İyi bende.'' dedim.


''Amigo seçmelerinin sonuçlarına baktın mı diye soracaktım sana.''


''Ne seçmeleri?'' diyip sırıtmaya devam ederken birden yaslandığım dolaptan kalktım ve olduğum yerde zıpladım:


''Ay eyvah! Bakmadım! Kazandım mı acaba? Kazanamadıysam? Kazanmışsam güzel olur tabi ama kazanamadıysam çok üzülürüm, ya aslında Zeynep kazanmışsa ve ben kazanamamışsam çok üzülürüm, ama önemli olan Allah'ın takdirini kazanmak değil mi zaten?'' Kaşlarımı çattım.


''Gidelim.''



''Ya ben bakamayacağım.''


''Senin için neden bu kadar önemli bu olay?'' diye sordu Kuzey. Yutkundum, Beste'ye baktım.


''Çünkü,'' dedim dudaklarımı yalayarak.


''Çünkü?'' diye sordu Kuzey. Derin bir nefes aldım. Tam konuşmak için ağzımı açacakken Beste araya girdi:


''Çünkü biz iddaaya girdik ahahahah!'' dedi ve kahkaha attı. Kuzey gülümsedi, bize öylece baktıktan sonra:


''Ne iddaasıymış bu?'' diye sordu.


''Ben dedim ki sen dedim bu seçmeye dedim alınamazsın dedim çok zor dedi ben dedi alırım dedi kazanırım dedi kazanamazsam dedi Mira değilim dedi.''

RENK Serisi 3- Saflığın Rengi BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin