Het begin

17 1 1
                                    

Hier sta ik dan, voor mijn spiegel.
Morgen ben ik eindelijk 15.
Ik heb alleen maar Daisyré, Fey en Crystal uitgenodigd, meisjes uit mijn buurt. Ik ken die 3 meisjes al vanaf mijn geboorte we gaan niet allemaal naar dezelfde school maar dat doet er ni toe. Ik zelf Chanel Suryani Moonlight woon in een grote villa met een grote tuin, zwembad en trampoline. Ik woon daar samen met mijn broer Chris (18) en mijn vader en moeder. Ze zijn meestal aan het werk dus ik ben gewend om alleen te zijn.
00:00
Ughhh over een paar uur ben ik jarig en als ik dan moe ben doe ik mezelf wat aan. Whatever. Dan paktte ik men laptop en begon ik films te kijken op Netflix.
02:00
Hmmm ik denk dat ik maar beter kan gaan slapen...
4:00
Nevermind.
4:15
toen was ik eindelijk in slaap gevallen.
9:00
*getoeter*
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUU
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUU
ughhh mamaaa papaaaa chriiiis het is nog zo vroeg schatje maak je klaar om 18:00u komen je gasten en wij moeten nog veel klaarmaken zei men moeder. Huh? Maar ik heb maar 3 mensen uitgenodigd...? Hoe kan dat nou? Opeens krijg ik een smsje van Crys Eyy hoe ist met de jarige? Lekker geslapen? Heeft je moeder je al verteld dat ik en Daisy een groot feestje voor je houden? Zo ja...can't w8!!! hbd lieve schat xxx
Omg...een groot feest...voor mij? Wat nu????? Wat moet ik aandoen???? shit shit shit ik heb niks om aan te trekken. En opeens kwam men vader men kamer binnengelopen. Nooit van kloppen gehoord? Sorry prinses.
Is niks, wat is er? Nou, omdat ik wist dat je je veel bezighoud met mode heb ik 1 design van je bijgehouden...Deze vond ik zo mooi... Oh jaah daar heb ik ook het hardst aan gewerkt. Opeens haalt hij een doos te voorschijn. Wacht, van waar kwam die doos? Doe hem nou maar open.
Toen ik de doos open deed was het presies een sprookje het eerste wat ik zag was een tiara met echte diamanten. Woowow dit kan ik niet aannemen hoe duur is dit wel niet? Ik word 15 niet- Prinses, deze tiara is op maat gemaakt voor jou, neem hem nou maar aan. Ohjah kijk is wat onder de tiara is. En toen...toen was mijn mond wijd open...ik kon mijn ogen niet geloven...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 12, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Fashion DreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu