I will get her the best suprise party ever

345 8 2
                                    

Justins perspektiv: vi hade varit tillsammans i snart 3 veckor. vi hade varit med varandra konstant,hela tiden, varje minut och varje sekund. och det har varit värt tiden säger jag bara! Jag har lärt känna henne jättemycket och det leende som en gång inte fanns har nu synts i 3 veckor. hennes blåmärken hade försvunnit men inte skär märkerna på ryggen. det kommer alltid finnas där! Hur i hela friden skulle någon ha hjärta att skada henne? Helt otroligt asså..

om jag någon gång hittar de tjejer som skadade henne så kommer dom ångra att dom ens titta på henne.

Vi hade bestämt oss för att gå på stan och kolla lite, kanske fika på ett cafe och även äta på restaurang. det hade varit jag som hade tvingat med henne för att hon ville inte på grund av att hon inte hade nå pengar att bidra med. Men sedan så hade jag äntligen övertalat henne och hon följde med.. men hon var bestämd med att jag inte skulle köpa något åt henne. men det kommer jag inte hålla.. om hon vill ha något så ska hon få det.

--

Vi parkerade bilen i ett parkerings hus och sedan så promenerade vi ner mot köpcentrumerna. En stund senare så stannade vi till vid en affär, hon frös och kolla på några klädelsplagg som stod i skyltfönstret. jag kolla på en och hon verka tycka om dom. så jag tog modet och sa. " want to go in and try them on?" sa jag och log.

" Yeah would it be okay for you?" sa hon.

"of course" sa jag.

hon log och sedan så tog hon mig in i butiken. Efter en stunds letande så hitta vi dom rätta som hon skulle prova på. hon gick in i provrummet och testade och någon minut senare så kom hon ut med dom på. Dom satt perfekt på henne! hon passa verkligen i det och jag såg på henne. " do you like them?" sa jag och gick fram till henne.

" yeah.."sa hon. " But it's too expensive" sa hon och suckade. hon log åt mig och gick in. en stund senare så kom hon ut igen med hennes favorit kläder i handen. jag kolla noga på vart hon la kläderna och sedan så gick vi ut. innan vi lämna butiken så hördes en ljus röst. " Alicia it's that you?" sa hon. det var en medelålderskvinna som kom fram och kramade om Alicia. Vem var hon?

jag kolla förvånat på henne och hon blinka bara till mig. "aunt Thea!" sa hon och log. hon krama henne tillbaka.. " This is Justin" sa hon tillslut efter dom hade pratat lite. jag kolla upp på henne och log. " Hello" sa jag och skakade hennes hand. hon log stort och blinkade lite åt Alicia. Efter en lång pratstund så sa vi hejdå sedan så fortsatte vi gå. En timme senare så var vi klara. vi hade fikat lite på ett cafe'och sedan så gått på någon annan affär. jag hade köpt en röd snapback och inge mer. och sen så kom chansen.. Alicia ville gå på toa och toerna låg bredvid affären där hon hitta kläderna. När hon försvann in bakom hörnet så halvsprang jag in till affären. jag tog kläderna och gick fram till kassan.

"oh hello Justin" sa hon.

"Hello" sa jag en aning stressad.

"It's that a birthday present to Alicia?" sa hon.

" No but when is her birthday?" sa jag förvånat.

" um.. tomorrow?" sa hon också även lite förvånad.

" okay" sa jag bara och tog påsen med kläderna. jag gömde dom i min snapback påse och sedan så ställde jag mig på samma ställe hon såg mig stå på. När jag väl hade ställt mig på plats så kom hon. hon log lite och jag med.. efter det så åkte vi hem och fixa lite mysigt framför tv:n och så choklad och godis framför oss. efter bara några minuter så somnade hon.. bra tv kompis asså. men hon var vacker att bara kolla på när hon låg där.

Så hennes födelsedag var imorgon. Min plan imorgon var att låtsas som en vanlig dag och sen så ska jag överraska henne med massvis med saker. perfekt.

jag tänkte fixa den bästa födelsedagsfesten någonsin.

Love didn't exist for me until I met herTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon