Bál jsem se toho, co přijde z Haroldovi strany, až dorazíme domů. Prozatím jsme seděli v tmavě modrém BMW a já se snažil, aby ani můj dech nebyl slyšet. ,, Proč si to chtěl kurva udělat?" Zvýšil hlas Harold a já strachy nadskočil. ,, Mluv kurva, nebo to bude horší!" Praštil do volantu a já se na plné kolo rozbrečel. ,, Už mě nech být sakra!" Vykřikl jsem celý ubrečený. ,, Zabil jsi mi babičku a nejlepšíhon kamaráda a ty mi za ten týden tak ničíš život, že už mě zkrátka nebaví žít!" Vyjekl jsem. ,, Myslíš, že jsem měl v životě na růžích ustláno? Moje vlastní matka mě opustila, když jsem byl ve školce a můj vlastní otec se přede mnou zastřelil! Nepotřebuju někoho, kdo mě zabije, rád to udělám sám!" Dokončil jsem svůj ukřičený monolog a schoval hlavu do dlaní, očekávajíc útok z Haroldovi strany.
Místo útoku však přišlo něco, co jsem absolutně nečekal. Harold zprudka dupl na brzdu a zastavil na nějakém odpočívadle. ,, Pojď na zadní sedačky." Řekl a vystoupil z nastartovaného auta, aby si sedl na zadní sedadla. Super, taže chce sex. Nečekal jsem na nic a udělal to samé co on. Čekla jsem ten nejhorší způsob, jakým si mě mohl vzít. ,, Sedni si mi na klín." Rozkázal opět. S lehkým odporem jsem si mu přelezl na klín. Čekal jsem opravdu cokoliv, ale ne to, co udělal. Objal mě okolo pasu a namáčkl si mě tak na sebe. Nevěděl jsem, co mám dělat. Objímá mě tady chlap, co mi zabil mé nejbližší a naprosto mi ničí život. ,, Být tebou, tak mě obejmu nazpět." Řekl přísně. Vyděšeně, jako leklá ryba, jsem ho objal kolem krku. Opět se mi spustily slzy a mé tělo se začalo otřásat vzlyky.
,, Podívej se na mně." Řekl už klidnějším tónem, ale ne milým a ani přátelským. Pořád zněl dost přísně. Učinil jsem tak, jak řekl. Díval jsem se mu do jeho mechových kukadel a on zase do těch mých uplakaných. Jednomu by to mohlo přijít, že se na sebe dívají dva zamilovaní lidé, ale opak byl pravdou. Nenáviděl jsem toho bastarda. ,, Slibuji, že když se budeš řídit tím co řeknu, tak se ti nic zas tak hroznýho nestane." Prolomil ticho najednou. ,, Proč tohle děláš?" Fňukl jsem. ,, Vlastně nevím. Líbil ses mi." Mykl rameny ,, Jsi tak krásný a nevinný." Ušklíbl se a chytl do dlaní mé tváře, aby mi mohl předklonit hlavu. Čichl si k mým delším vlasům. ,, Jsi něco, co šíleně potřebuju mít." Podíval se mi z hluboká do očí. ,, Jen ještě nevím, na jak dlouho."
Nezabíjejte mě prosím, vím, že tohle je spíše taková smoth kapitola, ale věřte mi, že příběh ještě nějakou dobu smoth nebude. Chtěla jsem jen poprosit ty z vás, kteří tuto knihu čtou, aby mi dali vědět, co si o tomto příběhu myslí a jak by se podle vás měl příběh dál vyvíjet. :)
Love u all Sweety
ČTEŠ
GAME OF LIFE *prohíhá korekce*
FanfictionMOMENTÁLNĚ PROBÍHÁ KOREKCE, KTERÁ MĚNÍ CELÝ DĚJ KNIHY. PROTO PROSÍM TY, KTEŘÍ KNIHU ČETLI A VYHODILI JÍ Z KNIHOVNY, ABY VĚNOVALI SVŮJ ČAS A PŘESUNULI SE NA ZAČÁTEK PŘÍBĚHU. V NOVÝCH KAPITOLÁCH BYSTE SE MOHLI SNADNO ZTRÁCET. Louis je mladý klučina...