Sadece İkimiz

6K 52 0
                                    


Tekrar duşa girip çıktık.
Ve yatağa uzandık.

"İyi geceler sevgilim"

"İyi geceler bebeğim"

****

Sabah uyanıp kahvaltı hazırladık ve yedik.
Sofrayı da beraber toplayıp salona geçtik.

"Şu dün ki oyuna devam mı etsek?"

Gözlerimi büyütüp ona baktım.

"Azdın mi Batuhan? Böyle diyorsun 2 tur atıyoruz sonra kendimi yatakta senle sevişirken buluyorum"
Diye homurdanınca kahkaha attı.
"Napayim Emre seninle sevişmek istiyorum"

"Şimdi Olmaz Sevgilim.Kalçam acıyor şuan.Dün 2 post attık zaten kalçamı hissetmiyorum maalesef"

Cidden kalçamı hafiften hissetmiyordum acıdan.

"Yaa bebeğim amaa"

Dediğinde

"Film izleyelim Batuhan"

Dedim çünkü kalçamı seviyorum.Onu üzmek istemiyordum ama cidden bu gidişle ayağa bile kalkamayacak hale gelecektim.Bu yüzden reddediyordum.

Batuhan pes edip Bir Film açtı.
Açtığı Film de sexs filmiydi.Ilk sahneleri normal ilerliyor diye izliyordum bilmeden.cidden normal normal ilerlerken birden iş sexse döndü.

"Batuhan! Kapat şunu!"

Sırıtıp hayır dedi ve televizyonun sesini biraz yükseltti.Çok yükseltmiyordu çünkü komşulara rezil olurduk.

Beni azdırmaya çalışıyordu ve başariyordu da.Yutkunup kendimi tutmaya çalıştım.
Televizyondan inleme sesleri geliyordu.Ve sexs yapan çift birbirlerine "ah çok güzelsin" gibi övgü sözlerinde bulunarak sevişiyordu.

Kulaklarımı kapattım.
Sonra ayağa kalkıp odadan çıkacaktım ki odanın kapısının kilitli olduğunu gördüm.Şaşkinlikla kulaklarımdaki ellerimi çekmiştim ki inleme sesini duyar duymaz geri kapattım.

Ve batuhana döndüm.

"Batuhan bu kapı niye kilitli?"

"Bilmem"
Diyip bana yaklaşmaya başladı.
Gözlerim televizyona kaydı.Hâlâ çift sevişiyordu.Ne doymak bilmiyorlardı yahu.Gözlerimi hızla onlardan çektim.

Batuhana baktığımda gözlerinde arzu duygusunu gördüm.Yutkunup geri geri gittim.

Bide şu kapıyı ne ara kilitlediğini anlayabilsem. Hiç fark etmemiştim.

Beni kapıyla arasına sıkıştırinca sakin olmaya çalıştım.Heyecan yapıyordum bu kadar yakın olunca.

"Kulaklarını aç bebeğim"
Diyince kafamı olumsuz anlamda salladım.Anladim benle sevişmek istiyordu ama şuan çok fazla istiyordu.

Sanirim televizyondaki sahnenin de etkisi vardı.Bunu düşününce Bi daha yutkundum.kalçalarımı tutup sıkınca amacının beni inletmek olduğunu anlayıp kendimi sıktım.

İnlememem lazımdı.Yoksa bunun akşama kadar devamı gelecek gibi görünüyordu.

Kendini bana bastırınca inlememi zor tutar hâle gelmiştim.

"Oyun istiyorsun Demek o zaman oynarız bebeğim"

Diyip beni koltuğa yatırıp üstüme çıktı.

"Bakalım buna da dayanabilecek misin?"

Boynumu emerken kendimi kasıyordum.Sonra Bi anda elini alt tarafımda hissettim.Okşarken ağzımdan inilti kaçmasın diye elimi ağzıma bastırdım.Kendimi o kadar fazla kasıyordum ki yüzümün kıpkırmızı olduğuna eminim.

Beni bu durumdan çalan kapı kurtardı.
Üstümden homurdanarak kalkan batuhana bakıp rahat Bi nefes aldım.
Sıyırdım.Kalçam benim için değerli.Onu kimseye kaptıramam maalesef.

Kapıyı açmaya gidince ben sakinleşmiştim.Yüzüm eski haline döndüğünde içeri bizimkiler girdi.
Bana sırıtarak bakan elvine ne var? Gibisinden baksam da takmadan siritiyordu.Hatta sadece o değil diğerleride siritiyordu.

Sinirle hepsine bakıp
"Noluyor?"
Dediğimde imalı imalı ikimize bakmaya başladılar.Dedikleri şeyi anlayıp utançla yüzümü eğince Kahkahalarla gülmeye başladilar.
"Gülmeyin!"
Dediğimde devam ettiler.
Hepsinde çanta vardı okuldan dönmüşlerdi.Zaten geç kalkmıştik.

"Ayh Tamam yeter"
Diyip gülmeyi kesen ve nefes almaya çalışan gizeme baktım.
Diğerleride durunca anlatmak istediğim ama bir türlü fırsat bulamadığım şu konuyu anlatmaya karar verdim.Boğazimi temizledim içimdeki korku tekrar yerini belli ederken sakin olup konuşmaya başladım.
"Size birşey anlatacağım.Bir türlü fırsat bulamıyordum.Bi 2 gün önce falan sizle okul çıkışı alışveriş yapacağım diye ayrılmıştım hatırlıyor musunuz?"

"Evet" dediklerinde devam ettim.

"Birisi o gün benim bacağıma taş fırlattı.Arkama bakınca simsiyah giyinmiş biri olduğunu gördüm.Ve koşup ondan kaçmaya başladım.Ama kaçarken izimi kaybetsin diye yanlışlıkla ara sokağa dalınca beni yakaladi.Batuhani arayacakken telefonu elimden aldı.Ve bana 'Benim olacaksın!" Diye bağırdı.O sırada ordan geçen polis siren sesini duyup kaçtı.Ben çok korkuyorum ya bana birsey yaparsa?"
İçimdeki kötü his bir türlü geçmiyordu.
Emir sinirle konuştu;
"Sana birsey yapmasına izin vermeyiz!"

Üzüntüyle ona baktım.
"Ama ben yüzünü göremedim.Sadece sesini duydum.Ve o kişi çok güçlü.Batuhan kadar güçlü.O beni tutarken kipirdayamadim bile."

Elvin konuştu;
"Üzülme Emre.Bi yolunu bulur o pislikten seni kurtarırız.Pislik ya bide sana benim olacaksın demiş"
Hepsi Sinirli görünüyordu.
Şuan birseyler düşündüklerini görebiliyordum.

Tunahan
"Aklıma bir fikir gelmiyor! Delireceğim ya!"
Diye sinirle bağırınca Batuhan onu uyardı
"Sakin ol Tunahan.Sinirlenmek şuan bir işe yaramıyor.Birseyler bulup o itten sevgilimi kurtaracağız" Dedi.

*******

Oy vermeyi unutmayın!!! Sonraki bölümde gorusuruzz ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

Gay olmak nasıl bir duygudur? (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin