Heyecan ve gerginlik. Her zaman hissettiğim gibi şu an da gergin ve heyecanlı hissediyordum. Az sonra ödül töreninin yapılacağı mekâna varacak yüzlerce kamera ve binlerce insanın arasında hata yapmadan gecenin sona ermesi için dua edecektim.
Araba kırmızı halının önünde durduğunda derin bir nefes aldım. Jisoo'nun elini elimin üzerinde hissettiğimde başımı ona doğru çevirdim.
"Her şey yolunda Chae, halledeceksin." başımı sallayıp arabanın kapısını açması için şoföre işaret verdim. Kapı açıldığında yüzümde patlayan yüzlerce flaşı görmezden gelmeye çalışarak her zamanki poker yüzümü takındım ve gülümsedim. Kırmızı halıda tek tek bütün kameralara el sallayarak ilerliyor, elimden geldiğince fanlara cevap veriyordum. Kameralara son pozlarımı verip ödül törenin yapılacağı alana girdim. Jisoo yanıma gelip koluna girmem için kolunu uzatmıştı. Gülümseyip Jisoo'nun koluna girdim ve gecenin başından beri heyecanlı olmamın asıl sebebi ile göz göze geldim. Lalisa Manobal...
İki gün önce yayınladığım coverı beğendiğini söyledikten sonra ona sadece teşekkür edebilmiştim. Bana ödül töreninde beni göreceği için mutlu olduğunu söylemiş farkında olmadan gerginliğimi iki katına çıkarmıştı. İki gündür onu gördüğümde ne söylemem gerektiğini düşünüyor kafayı yiyordum.
Jisoo da Lalisa'yı fark etmiş olacak ki kolumu dürtmüştü.
"Senin ki de burada." Jisoo'ya dönüp sinirli olduğunu umduğum bakışlarımı attım ve olabilecek en hızlı şekilde Jimin ve Namjoon'un olduğu masaya ilerledim.
"Hoş geldiniz hanımlar, çok güzel gözüküyorsunuz." Namjoon'a gülümseyip etrafa bakınmaya başladım. Lalisa yanında menajeri Jennie ile hararetli bir şekilde sohbet ediyordu. Karşısındaki kadına yaptığı abartılı mimikler ister istemez içimde kıskançlık duygusu uyandırıyor, Lalisa'nın bana da o şekilde gülümsemesi tek dileğim haline geliyordu.
Lalisa'yı izlemeye devam ederken fazla belli etmiş olacağım ki Lalisa'nın bakışları bana dönmüştü. İkinci kere göz göze geldiğimizde başımı hemen önümdeki masaya çevirmiştim. Yakalanmış olmanın verdiği utanç yanaklarımın yanmasına sebep olurken kendime lanet ediyordum. Kendimi rezil etmekte üstüme yoktu...
"Değerli misafirler, hepiniz melon müzik ödüllerine hoş geldiniz. Gecenin ilk ödülü olan yılın en iyi kadın solo sanatçısını açıklıyorum!" gözlerimi kapatıp yanımda oturan Jimin'in elini tuttum.
"Yılın en iyi kadın solo sanatçısı... Park Chaeyoung!" etraftan alkışlar yükselirken mutluluktan gözlerim dolmuş bir şekilde ayağa kalktım ve Jimin'e, daha sonra masadaki herkese teker teker sarıldım. Başarmıştım.
Hızlı adımlarla sahneye çıkıp ödülümü elime aldım ve yüzlerce insan arasında takıldığım bir çift yeşil gözü düşünmemeye çalıştım.
"Beni bu ödüle layık gören herkese minnettarım. Menajerim daha doğrusu arkadaşım Kim Jisoo, Park Jimin, Kim Namjoon ve hayranlarıma bu süreçte yanımdan ayrılmadıkları için özellikle teşekkür etmek istiyorum. Sizi seviyorum ve teşekkür ederim." baş selamı verip sahneden ayrıldım. Masaya geri döndüğümde gözleri dolu üç koca bebekle karşılaştım.
"Ağlamayın koca bebekler." üçü de aynı anda gülümseyip kollarıma atlamıştı. Kameraların odağı biz olurken nefes almak için büyük çaba sarf ediyordum.
"Boğuluyorum." beni umursamamış daha sıkı sarılmışlardı.
"Gerçekten boğuluyorum." kollarımdan ilk ayrılan Jisoo olmuştu.
"Seninle gurur duyuyoruz Chae." dudaklarımı büzüp Jisoo'nun yanağını sıktım.
"Teşekkür ederim size minnettarım. Siz olmasanız çoktan pes etmiştim." Jimin tekrar üzerime doğru hamle yapınca geriye doğru adım attım.
"Bu gece buradan sağ çıkmak istiyorum Jimin." göz devirip masaya oturmuştu. Namjoon, Jimin ile dalga geçiyor ben ise konuşma yaparken kocaman gülümsemesi ile beni alkışlayan Lalisa'nın gerçek olup olmadığını düşünüyordum. Öyle güzel gülüyordu ki kısa bir süre sahnedeyken duraksamış sadece gülümsemesini izlemiştim. İnsana güven veren ve içini ısıtan bir gülümsemesi vardı.
"Sıradaki ödül en iyi performans ödülü." Lalisa'nın aday olduğunu bildiğim için heyecanlıydım fakat kazanacağına emin olduğum için üzerimde bir rahatlık vardı.
"Ödülün sahibi... Lalisa Manobal!" herkes gibi ayağa kalkıp onu alkışlamaya başladım. Jennie'ye sarıldıktan sonra kendinden emin bir şekilde sahneye çıkmıştı.
"Çok teşekkür ederim. Ne söylemeliyim bilmiyorum sadece beni destekleyen herkese minnettarım. Beni sevdiğiniz için teşekkür ederim, sizi seviyorum." baş selamı verip sahneden indi ve oturduğu masaya doğru ilerledi. Masaya oturduğunda bu gece üçüncü kere göz göze gelmiştik. Umarım gece buradan sağ çıkabilirdim...
Gecenin devamında sırayla ödüller dağıtılmıştı. Ödül töreninin sonuna geldiğimizi anladığımda rahat bir nefes aldım. Eve gidip saatlerce yatağımda yatmak istiyordum.
"Chaeyoung after parti varmış katılacak mısın?" Namjoon'a bakıp başımı iki yana salladım.
"Eve gidip dinleneceğim."
"Sen bilirsin ama Lalisa partiye katılacakmış." dalga geçerek söylediği şeye gözümü devirdim.
"Komik mi?"
"Ciddiyim" Jisoo Namjoon'a öldürücü bakışlar atıyor Jimin ise ne istediğimi anlamak ister gibi gözlerime bakıyordu. Açıkçası Lalisa'nın partiye katılacağını öğrendikten sonra oraya gidip onu eğlenirken izlemek, eve gidip saatlerce yatmaktan cazip gelmişti.
"Tamam gidelim." Namjoon Jisoo'ya dil çıkartıp kolunu omzuna attı. İkisi gülümsememe sebep olurken Jimin her zamanki şefkat dolu bakışlarıyla yanıma yaklaştı.
"Gitmek istediğine emin misin Chaeyoung?" emin değildim fakat Jimin'in benim için endişelenmesini istemiyordum. Bir kez olsun beni düşünmeden eğlenmeliydi.
"Eminim Jimin merak etme." gülümseyip kolumu omzuna attım ve arabaya doğru ilerledim. Hepimiz arabaya bindikten sonra gideceğimiz yeni mekâna varmadan önce biraz olsun dinlenmek istiyordum. Başımı koltuğa yaslayıp gözlerimi kapattım.
"Bu gece çok eğleneceğiz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nova
FanficŞarkıcı Roseanne Park kendisi gibi ünlü olan dansçı Lalisa Manobal'a aşık olmuştu.