8.co chces?

540 9 0
                                    

"Pojď Amy půjdeme." Zašeptal Domča. Vyběhli jsme venku. Společně jsme se procházeli nočními Pardubicemi. Bavili jsme se o všemožných sračkách a dělali píčoviny. Procházeli jsme se při řece. Leželi v parku. Pak jsme si zašli do večerky po víno a cigarety. Oboum nám došli. Byli asi dvě ráno a my leželi v parku a koukali na hvězdy. Dominik mi o nich hezky vyprávěl. Přerušilo to až zvonění mého telefonu. Vybrala jsem ho. Volal mi Marek. Dominik si všiml jak koukám na ten mobil. Vzal mi ho z ruky a vypl ho. Vložil si ho do zadního vrecka. Postavil se, vytáhl mě na nohy a rozběhl se. Chvíli jsem měla pocit ze mě jen tahá po zemi. Pak jsem začala utíkat i já. Po dlouhým a namáhavým během jsme zastavili. "Proč si začal utikat?" Zeptala jsem se. "Aby jsi na to nereagovala." Chytil mě za ruky. "Dekuju Dominiku." Usmála jsem se. Dále jsme se procházeli do rána. Koukali jsme na svítání. Pak jsme šly ke klukům do bytu. Po tichu jsme šly do Nikova pokoje. Dal mi jeho nějaký triko a ukázal mi kde je koupelna. Já se v rychlosti vysprchovala. Šla jsem za nim do pokoje. Sedel na posteli a vytahoval můj mobil ze zadní kapsy. Když mě viděl usmál se a řekl ze ještě půjde do sprchy. Já si nakonec lehla a telefon zapla. Marek mi psal. Nechtěla jsem to teď řešit. Budeme dělat ze mi skapal mobil. Položila jsem ho na stoleček vedle postele a čekala kým přijde Dominik. No teda ne moc dlouho. Zaspala jsem. Pak jsem jen cítila jak se prohnula matrace vedle mě, zakryl mě peřinou a políbil na čelo. Myslím ze URL spát i on.

Vzbudila jsem se nevím kdy. Dominik telefonoval. Ale nevypadal ze by byl dlouho vzhůru. Zkoumala jsem s kým vola ale chtěla jsem dal spát takže jsem n sto nepřišla.

Pohled Dominika

Spal jsem v objetí Amy až do doby co začal zvonit telefon. Rychle jsem Koukl na Amy. Spala. Tak sladce. Pak jsem se natáhl pro telefon. Hned jsem Zvednul.

K:"Paneboze Amy tohle mi nedělej" ozval se Amy kluk
Já:"co chceš?" Řekl jsem rozespale. Nedocházelo mi ze to mužů asi dost posrat
K:"kdo kurva si a proč mas mobil moji přítelkyni?" Zeptal se a trochu zvýšil hlas
Já:"jsem její kamarád a kdyby to byla ta přítelkyně kterou tak miluješ nepodvedl bys ji." Zašeptal jsem
K:" prosím? Co to říkáš nikdy bych ji nepodvedl." Zněl nějak divné. Zapíral to
Já:" hele lži někomu jinému jen ne ji ani mě. Pac o tom víme. Hned jak se vrátiš ji to řekneš. Ta holka trpí tak nebuď kurva kokot který se bude tvářit ze nikdy nic neudělal." Mírně jsem i já zvýšil hlas. To už jsem si všiml ze Amy rozlepila oči.
K:" dobře ale necháš ji být." Odřekl si své
Já:" nenechám." Řekl jsem zase já a telefon zrušil.

Položil jsem Jo na noční stolik a otočil se k ni. Byla ještě hodně ospála. "Kdo volal?" Zašeptala. "Jen kamarád. Klidně spinkej. Udělám nám snídani." Pohladil jsem ji po tváři. Svoje kukadla zavřela a po chvíli pravidelně oddechovala. Já vstal, oblékl jsem si tepláky a šel do kuchyně. Tam sedel už Tomáš s počítačem a kávou. "Dobry ráno." Usmál jsem se. "Čau Dominiku. Je tady Amy?" Zeptal se. "Jo je. Ještě spí." Otevřel jsem lednici. "Snídal si Tome?" Koukl jsem na nej od lednice. Zakýval na nesouhlas. "Udělám ti?" Vytáhl jsem vajíčka. "Můžeš Jo." Usmál se a dal se věnoval koncertům. "Na víkend máme dvě zastávky." Řekl po chvíli ticha. Pak přišel i Jakub. "Jo tak Jo. Těším se." Usmál se Kuba. "Chceš i ty?" Ukázal jsem na vajíčka. Prikyvl. "Co se děje ze nám teď děla Dominik snídani? Nestezuju si. Jen moc často ji nedělá. Protože spí." Zasmál se Kuba. "Je tady Amy." Koukl na nej Tom. "Jo aha. Tak moc ti děkujeme Dominiku za snídani." Obejmul mě Kuba přes ramena. Chvíli před tím jak jsem dodělal snídani přišla rozespala Amy. V mým triku a leginach které měla včera. "Dobrý ráno. Mas tady snídani." Usmál jsem se a ukázal na připraveny talíř. "Dekuju Dominiku." Mírně se Usmála a sedla si. "Měla by jsi chodit častěji. Dominik ne moc často děla snídani." Pohladil ji po rameni Jakub. Všichni jsme se zasmáli. "Kluci Dekuju moc za snídani ale budu muset. Mám dnes několik tetování." Poděkovala ještě jednou. "Hodím tě Jo?" Usmál jsem se na ni. Děkovné na mě Koukla. Společně jsme odešli do pokoje. Já ji dal naše milion plus triko. Nechala si ty leginy. Ještě se rozloučila s kluky a my odešli. Hodil jsem ji domu. "Kým někdo přijde můžeš jít zatím se mnou. Když můžeš a hlavně chceš." Koukla na mě když jsem zastavil před bytem kde má i studio. "Moc rad." Pohladil jsem ji po ruce. V studiu jsem ji pomohl s par věci. Jinak jsme jen mluvili. Když ji přišla nějaká holka já ji Obejmul a odešel.

Miluješ ho!/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat