Tecavüz...

6.6K 52 4
                                    

O konuşmanın üstünden Bi hafta geçmişti.Ben Bi haftadır sadece okuldan eve evden okula yapmıştım.Dişari çıkmıyor ve kapıları pencereleri kilitliyordum.Başıma birşey gelecek diye arada bizimkiler yanıma geliyor benle zaman geçiriyordu.
Ama artık yapamadığım alışverişi yapma vakti gelmişti.Cidden çekmecelerde ve dolapta birşey kalmamıştı.Aç gezmek istemiyorsam alışveriş yapmalıydim artık.

Hazırlanıp korkuyla evden çıktım.Kapiyi kilitledim.
Hızlı hızlı yürüyüp markete doğru gidiyordum.Hizli gidersem başıma birsey gelmezdi bence.Bizimkilerin haberi vardı.Benle gelmek istemişlerdi ama Tam da şöyle demiştim;
"Artık yeter ben tek başıma sokağa o pislik yüzünden çıkamıyorum.Gelmek için itiraz etmeyin ben tek gideceğim.Zaten Başıma 1 haftadır olay gelmiyor.Korkmaniza gerek yok"
Demiştim.Ama korkuyordum işte.Sokağa çıkınca bu korku artmıştı.
Market 3 sokak aşağıdaydi.Uzakti.Ama Hızlı yürürsem hemen varirdim.Aslinda bizimkilere dediklerimi Bi anlık cesarete gelip demiştim.Offlayip yoluma devam ederken bi anda tutulup ne olduğunu anlamadan ağzıma bez bastirilmasiyla korkuyla gözlerim açıldı.Nefessiz kalıp o iğrenç ilacı soluyunca dünya dönmeye ve gözlerim kararmaya başladı.Karanlik beni içine çekerken başıma nelerin geleceğinden habersizdim..

****

Uyandığımda bir yatakta çırılçıplaktım.
Hızla üstümdeki örtüyle yatakta dikleştiğim sırada kalçamin acısıyla ağzımdan bir inilti kaçtı.

Nolur düşündüğüm şey olmasın..Nolur...

Karşıdaki koltukta oturan kişiye gözlerim kayinca gözlerim şokla açıldı.
Bu bizim okuldaki Buraktı.Onun olabileceği aklıma hiç gelmemişti.Ama yapılı oluşundan anlamalıydım.Batuhanla resmen aynıydı fiziği.
Gözlerim doldu.
Ona sinirle bağırdım.
"Pislik! Bunu nasıl yaparsın!"

Sırıtıp

"Sevgilin olacak şerefsizden ayrılacaksın"
Diyince gözlerim kocaman açıldı.

"N-Ne? Hayır!"

"Hayır demek ha! Benimsin artık benim! Benim oldun sen! O itten kurtulacağız ve sonsuza dek benim olacaksın! Anladın mı?!"

"Hayır! Hayır senin olmadım ben! Sevgilim hakkında düzgün konuş Burak!"

"Sevgilini s'keyim senin! Sen benimsin sadece benim! Şimdi seni bırakacağım sende gideceksin batuhanla ayrilacaksin! Eğer seni tehdit ettiğimi ona çaktirirsan o iti gebertirim! Sonrasında benim yanıma paşa paşa geleceksin ve sonsuza dek benim olacaksın! Anladın mı?!"

Resmen kükrüyordu.
Korkuyla onu kabul ettim.Sırf beni hemen bıraksın diye kabul etmiştim.
Batuhandan ayrılsam bile onun yanına geri dönmem.

"Aferin.Şimdi üstünü giyin sonrasında dediklerimi yap!"
Diyip keyifle sırıtarak çıktı.İğrençti.Göz yaşlarım akarken ayağa kalkıp giyindim.Beni bıraktıklarında koşarak eve döndüm.
Hıçkırarak ağlarken duşa girdim ve kendimi sertçe ovalayarak yıkadım.
Çıkmadan önce '2 günün var!' diye uyarmıştı.tam bir pislikti.Beni tecavüz etmişti.Daha çok ağlarken ayağa kalkıp tüm vücudumu keseledim sertçe.Kalçam ağrıyordu ve ben hicbirsey yapamiyordum.
Batuhanin yüzüne nasıl bakacaktım?...

Sonunda duştan kan çanağı gözlerimle çikabildiğimde üstümü giydim.Ve telefonumu çıkarıp batuhani aradım.

Birkaç dakika sonra açılan telefonla toparladığım sesimle konuştum.Bunu yapmak zorundaydım.Yoksa Batuhani ömür boyu bir daha göremezdim.

"Alo?" Sesini duyunca duygulansamda derim bir nefes aldim ve konuşmaya başladım.
"Batuhan senden ayrılmak istiyorum"

Batuhandan bir kaç dakika ses çıkmadı.
Sonrasında

"Ne? Ayrılmak mı istiyorsun? Neden Emre?"

Diye sorunca acımasız olmaya çalışarak konuştum.
"Seni artık istemiyorum.Seni kullandım bir daha karşıma çıkma"
Diyip telefonu kapattım.ardindan telefonu kökten kapattım.
Göz yaşlarım tekrar akmaya başlarken
Elvini aradım.
Telefonu açınca
"Alo?"

"Alo Elvin sana önemli birşey anlatmam lazım beni iyi dinle"

Diyip herşeyi ona anlattım.
Şaşkınlıkla konuştu.
"Polise ihbar edelim!"

"Olmaz sakın yapma! Beni tehdit ediyor.Korkuyorum başıma birşey gelirse beni bulun ama sakın polise gitmeyin! Bak hepimizi öldürür!"

"Tamam Söz polise ihbar etmeyeceğiz! Ben bunları bizimkilere de anlatacağım kurtaracağız seni Emre! Kendine iyi bak seni tekrar arayacağım!"

Vedalaşıp telefonu kapattık.Burağı aradım.
Ve batuhandan ayrıldığımı ona söyledim.
Yanıma gel desede gitmeyecektim.Ama bu böyle olmazdı.Onun da grubu vardı.Beni almaya gelirlerse onlara karşı koyamazdim.Yine ağlamaya başladım çaresizliğime ağladım.
Telefonu yatağa fırlattım.Beni almaya gelirlerse ne yapacağımı düşündüm.Burağa telefonu kapatmadan hemen önce 'tamam yarın yanına geleceğim' demiştim.Yarın onun yanına gitmezsem ve evime gelirlerse ne yapacağımı düşünmekten kafayı yemeye başladığımda karnım guruldadi.Ben yine alışveriş yapamamiştim.bu sefer içim biraz olsun rahat bir biçimde markete gidip alışveriş yapıp eve döndüm.Burak beni yarına kadar serbest bırakmıştı.Batuhani engellemiştim.
Ondan ayrildiğima çok üzülüyordum ama ölmemesi için yapmam gerekiyordu.Aklima burağin ben bayginken beni tecavüz etmesi gelince gözlerimde yaşlarla ekmek arası birseyler hazırladım.Hizlica yiyip etrafi topladım ve yukarıya çıktım.Odama girip yatağıma yattım.Batuhan gelmemişti.Acaba burağın yaptığını anlamış mıydı? Burağı elvine anlatmıştım.Ama batuhana anlatma diye tembihlemiştim. Çünkü ondan hesap sormaya giderse Burak onu orda öldürürdü.

Odamın kapısını ve penceresini kilitleyip yorganın altına girdim.Ve kendimi derin bir uykuya bıraktım.

********

Oy vermeyi unutmayın!! Sizce neler olucak?? ❤️‍🔥❤️‍🔥

Gay olmak nasıl bir duygudur? (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin